Pazar, Aralık 04, 2016

Migreni Geçirmek İçin 3 Farklı Yöntem

migren

Bayanlarda daha sık görünen baş ağrısı ve migren atakları genelde stres, yorgunluk, uykusuzluk, sıkıntılar baş gösterdiğinde hemen ortaya çıkıyor.Bazı zamanlarda ise migrenin oluşması hormonların değişmesiyle ortaya çıkıyor.
Bazen 72 saat bazen 1 gün bazen ise en kötü haliyle 1 hafta devamlı olarak ağrılar sürebiliyor.
E tabii ki de bu olaylar ve ataklar kişiden kişiye değişebiliyor.

Baş Ağrılarını Etkileyen Faktörler;

  • Uyku düzeninin bozuk olması,
  • stres,
  • ışıklar ve kokular,
  • çok uzun saatler çalışmak
  • çok yoğun çalışmak
  • regl dönemi

Ağrılar İçin Evde Yapılacak Yöntemler;

EL Dokusu; Baş parmağı ve işaret parmağı arasında kalan bölgedir. Bu bölgede ki ince dokuyu ne çok acıtacak nede hissedilmeyecek yani orta derece de ovmak baş ağrımızı biraz olsun rahatlatacaktır.

Nane Yağı - Lavanta Yağı; Nane yağının içerisindeki mentol sebebiyle baş ağrımızı hafifletme özelliği vardır. Şakaklarımızı ve alın bölgemize masaj yaparak uygulayabiliriz. Lavanta yağını ise bir kaba kaynamış suyu koyup içerisine 4-5 damla yağ damlatarak buharını solumak baş ağrımıza iyi gelecektir.

Miğren ağrıları için benim kullandığım ürün ise headstick. Yaklaşık bir senedir her migren atağımda kullanıyorum ve çok çok memnunum. Bir eczacı arkadaşımın tavsiyesiyle eczaneden 20 tl fiyatla aldığım ürün sayesinde biraz olsun migren ataklarımı hafif atlatıyorum. Bir nevi doğal ürün çünkü içerisinde bir çok yağın birleşimi var. 10 dakika içerisinde etkisini gösteriyor. Bu ürünü tavsiye etmiyorum, şiddetle alın diyorum. Bütün eczanelerde satılıyor satılmasa bile ismini verdiğinizde depolardan getitirtiyorlar. Ben çok memnun kalarak kullanıyorum sizlere de denemenizi tavsiye ediyorum. 
Faydalı bir yazı olduysa ne mutlu bana..

Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

1 yorum:

  1. Migren bendede var.Hemen hemen herseyden dolayı ağrıyor.

    Bende özellikle hamilelik döneminde incecik kabuguyla birlikte limon dilimleyip tuzlayıp onu yerdim.Bol bol yedim c vit zaten.Cok ise yaradı 😃

    YanıtlaSil