Cuma, Aralık 02, 2016

İzmir'de Sonbaharın Tadı...

izmir

Sonbahardan kışa doğru ilk adımlarımızı atarken havanın soğukluğu ve ayazı yüzünü göstermeye başlıyor.

İzmir'liler ve İzmir'i bilenler bilir ki; buralarda her yol denize çıkar..

İzmir'de havanın soğukluğu ve yağmur bir tutam deniz havasına engel olamaz. İçinize bir kere deniz hasreti girdiği zaman kendini sahilde bulursunuz buralarda...

Benimse elimde kalan bir sonbahar gününden güneşin yavaş yavaş huzurdan ayrılması oldu...

Resimlere bakarken buraya çok seveceğiniz bir şarkı bırakıyorum..  Resimler İzmir'e hasret olanlara gelsin..



izmir

izmir

izmir

izmir

izmir

izmir

izmir

izmir

izmir


Huzurlu bir gün geçirmeniz dileğiyle...
Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

46 yorum:

  1. Oğluşlarımın memleketi :)

    Fotoğraflar çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler begenmenize çok sevindim:)

      Sil
  2. ne güzel bir blog ayrıca resimler harika :)! bloğunuzu takibe aldım ben de bloğuma bekliyorum sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:) hoşgeldiniz tabii ki de hemen geliyorum:)

      Sil
  3. Sonbahara aşığım kışa vurgun 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz kışla pek iyi anlaşamıyoruz:)

      Sil
  4. merhaba tatlı blogunu yeni keşfettim :) temana da bayıldım :) bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:) tabii ki :))) TEMA'm için ayrıyetten bir yayın yapıcam:) isterseniz sizlerde dıledıgınız gibi yaptırabılırsınız:)

      Sil
  5. Resimlere doya doya baktım. Çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulutları böyle yoğun yakaladığım Nadir günlerden:) beğenmenize çok sevındım:)

      Sil
  6. Ne güzel fotoğraflar... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) iç ferahlatıcı:)

      Sil
  7. Merhaba, ne güzel fotoğraflar yayınlamışsınız. İzmir'i ayrı seviyorum. Çok sevdiğim bloggerler var İzmir'den... Sevgiler diliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, evet İzmir'in herkeste ayrı bir yeri var:) hoşgeldiniz:)

      Sil
  8. Merhaba cok cok çok hoşgeldin fotoğraflar bir sahane :)
    Bende ozgurluk savascisi heyyy hep ugratacagim sana kendine bir duru iyi bak :) ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep gel her zaman gel :) hosgelmişssinn:)

      Sil
  9. Çok güzel fotolar. Hayırlı olsun blogunuz bu arada:)

    YanıtlaSil
  10. Adsız3/12/16

    Merhaba ,
    Blogunuz çok güzel sizi hem GFC den hem de G+ dan takibe aldım. Ben de sizi takibe beklerim.
    www.nilgunozenaydin.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz:) tabii ki hemen gelıyorum:)

      Sil
  11. İzmir'de olup İzmirli blog okumak bambaşka bir keyif :)
    Fotoğrafların hepsi de birbirinden güzel. Neresi diye çıkartmaya çalıştım ama bulamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bazen izmir resimlerine baktıgımda neresi acaba diye çok dusunuyorum:) bulamadıgım ve bilemediğimde cok oluyor:) burası inciraltı kent ormanı:)

      Sil
  12. Fotoğraflar muazzam, kadrajına sağlık :D

    YanıtlaSil
  13. Güzel konumlandırmalı derin fotoğraflar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı resmilerde saatine denk gelmeli:)

      Sil
  14. Güzel yazı olmuş. İzmir'e yolum düşmedi hiç, ama birgün görmeyi çok istiyorum. Blogunu izlemeye aldık. Sende bizimkini izlersen seviniriz. :) ikizgezegen.blogspot

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) bende İstanbul'u hıç görmedim bir günlük bir seyahatim oldu oda sadece kız kulesini gordum:) hemen geliyorum:)

      Sil
  15. İstanbul buz gibi İzmir daha ılıktır herhalde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene İzmir de kendini şaşırdı:)

      Sil
  16. Ne güzel kareler bunlar bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz:) begendıysenız ne Mutlu bana:)

      Sil
  17. Fotoğraflar gerçekten çok güzel :) Mutlu günler dilerim

    YanıtlaSil
  18. izmiri çok severim çokta gitmek yaşamak isterim resimlerle birkez daha aşık oldum ne güzel fotoğraflamışsınız kendi gözünüzle tebrik ederim
    takipteyim sizide beklerim bloguma sevgilerle
    http://herteldehayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) tabii hemen gelıyorum:)

      Sil
  19. Şu akıp giden öğle vakti ne hoş oldu bu blogu bulmam. Aslında bir nevi sayende bulduğumu söyleyebilirim, kahve. G+'da +1 olarak takibini görünce "aa çok hoş isim ya" demiş bloguna koşmuştum. Gerçekten harika fotoğraflar. Bir de en sevdiğim mevsim olunca güz, fotoğraflara bakınca bir kez daha hiç bitmesin istedim. :)

    YanıtlaSil
  20. Muhteşem kareler yakalamışsınız.Oralarda geçirilecek huzurlu bir hafta sonunu hayal etmeden duramadım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birde burada kahvaltı ve kahve keyfi.... :)

      Sil
  21. yaa baksanaa, 2. ve 3. foto neresiiii sonraa o ağaçlıklı yol neresi yaaaa ve diğerleri nerde çektin söleseneee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım burası izmir'de kent ormanı:)

      Sil
  22. İzmir'i sevmek. İzmir'de yaşamaya hakkın olmamak ve İzmir'i derin bir sızıyla hatırlamak hep, ama hiç görmeden ve orada yaşamaya layık görülmeden. En acısı da bu galiba. Bu derin ve uzun bir hikaye. Resimlerden kaçarak geçtim. Belki sevdiğimin yolları oralardan geçmiştir diye. Sevgiler yavrum. Çok güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok farklı bir hikaye galiba derinlere inmemek gerek bazen...

      Sil
  23. izmiri çok severim ünüversite yıllarım orda geçti :) fotoğraflar çok güzel ilkkez sayfanızı ziyaret ediyorum sizide sayfama beklerim:)
    http://mothers-dream.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  24. Resimler çok huzur verici çok güzeller,keyifli pazarlar :)

    YanıtlaSil