Perşembe, Aralık 08, 2016

Gelmiş Geçmiş En Sıradışı Ayakkabılar

gelmiş geçmiş en sıradışı ayakkabılar

Merhabalar,
Uzun zamandır moda dergilerinde gördüğüm, defilelerde izlediğim en farklı topuklu ayakkabı modellerini sizler için derledim. 

Topuklu ayakkabı biz bayanlar için acıda verse, canımızı da yaksa, ayaklarımız yara dahi olsa tek vazgeçemeyeceğimiz en değerli eşyalarımız birkaçıdır. 

Bakalım moda dergilerinde ve defilelerde ön planda olan bu tasarım harikası olarak adlandırılan ayakkabıları bizler ne kadar beğeneceğiz?

1. Lady GAGA ;

En sıradışı ayakkabı listemin başını tabii ki gündemi özel et kıyafeti ve et ayakkabılarıyla sarsmış olan Lady GAGA. Herhangi bir et kullanıldığını sanıyorsanız yanılıyorsunuz çünkü kıyafeti ve ayakkabısı DANA BİFTEĞİNden yapılmış. Cesaretinden ve kokuya olan duyarsızlığından dolayı ayakta alkışlıyorum.:)

gelmiş geçmiş en sıradışı ayakkabılar lady gaga

2. KAFES AYAKKABI;

Görüntü bakımından diğer ayakkabılardan daha şık olduğu herkes tarafından onay alıyor.

kafes ayakkabı

3. YİNE KARŞIMIZDA LADY GAGA AYAKKABILARI;

Sizcede rahat mı?

lady gaga

lady gaga

Hiç sanmıyorum.:)

4. AYAK PARMAKSIZ AYAKKABI; (Toe-less Shoes)

Sadece evde gezilebilecek bir akımın başlangıcı..

ayak parmaksız ayakkabı

5. AHTAPOT AYAKKABI;

Sanatsal bir çalışma daha bizlerle.

ahtapot ayakkabı

6. BİLİŞİM AYAKKABI;

Telefonunuz ve bir çalar saatiniz yoksa hiç üzülmeyin ayakkabılarımız bizi uyandırır.

oyun ayakkabısı

7. HAYVAN SEVERLER GÖRMESİN AYAKKABISI;

Diyecek açıklama yok.

şeffaf ayakkabı

8. DÜŞME GARANTİSİNİ GÖSTEREN AYAKKABI;

Ayakkabıyı görür görmez düşeceğimiz biliyoruz. Ama elimizde değil.:)

gelmiş geçmiş en sıradışı ayakkabılar

9. GÖRSELLİK ABİDESİ AYAKKABI;

Sıradışı ayakkabı modellerinin en tarzı, en farklısı, en giyilebiliri ve en şık olanı.



Ben bu listeyi çok sevdim. Sizlerde beğendiyseniz bizimle paylaşın.:)

Güzel geçsin gününüz...

Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

37 yorum:

  1. Kafes olan gerçekten de harika :)

    YanıtlaSil
  2. Çok iyi ya :)))

    Bana da beklerim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Adsız8/12/16

    Ay ay neler var öyle :)

    YanıtlaSil
  4. Yaratıcı ama bir o kadar da kullanışsız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullanışsız olmalarına dıyecek laf yok :)

      Sil
  5. Daha ne kadar farklı ayakkabı olabilir ki :)

    YanıtlaSil
  6. Yaratıcı ama hiç güzel değiller bence 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaratıcı olduklarına bende katılıyorum:)

      Sil
  7. yani o et ayakkabı kıyafet inanılmazdı değil vücumuma sarmak elleyemiyorum bile ben genelde..

    YanıtlaSil
  8. ilk görüntüden sonra her kaydırdıgımda sayfayı daha kötü ne olabilir diye düşünürken görüntüler karşısında şaşıp kalmaktayım şuan sağol :))))

    YanıtlaSil
  9. Çok farklılar. Birinciye bakamadım...

    YanıtlaSil
  10. çok korkunç ayakkabılar varmış :) çok güzel bir yazı olmuş yine de favorimiz kafes ayakkaı daha anlamlı ve şık :)

    YanıtlaSil
  11. Lady Gaga... :))

    YanıtlaSil
  12. Baya sıradışılar gerçekten :)

    YanıtlaSil
  13. Nefesim kesildi😳 İlginç tasarımlar... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. Sen nasil guzel derlemissin tebrik Ederim😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun senem hanımcım hoşgeldiniz ☺️

      Sil
  15. lady gaga öldürüyor beni :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence herkesi bir nebze öldürüyor:)

      Sil
  16. İçlerinde en insaflısı 9 numara sanırım :) Sayfanızı + ekledim hemennnn,ben de http://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/ sayfama beklerim.Sevgiler....

    YanıtlaSil
  17. Cok ilginc modeller. Ben yine de rahatligi tercih ediyorum.

    YanıtlaSil
  18. 2. dışında bir Aman yarabbim dedim :D

    YanıtlaSil
  19. lady gagayı takdir ettim :)

    YanıtlaSil