Cuma, Aralık 22, 2017

Blogunuzu Tanıtmak İster Misiniz?

blog tanıtım

Evet blogunuzu tanıtmak ister misiniz?
Yeni açmış blogların, takipçisi az blogların en büyük sıkıntısıdır, bilirim.
Bizde hepimizde bu yollardan geçtik.
Acaba kaç takipçim olmuş, acaba bugün kaç kişi yazımı okumuş?
Blogum da bir hareket var mı diye diye kendimizi yer bitiririz.

Şöyle bir bakıyorum da yeni bloglar eğer tutulmazsa yok olup gidiyor.
Neden bir şans vermeyelim?
İlla yeni blog olmasına gerekte yok.
Hepimiz blogumuzu açarken ne umutlarla açıyoruz, ne heyecanlarla...
Elinizden tutmazsak bizlere ayıp..

Bu sebeple de blogunu tanıtmak, iki cümle bile olsa ben buradayım demek isteyen var mı?
Eğer sizlerde heyecan ve umutla açtığınız blogunuzu tanıtmak isterseniz, mail atmanız veya iletişim formundan bana ulaşmanız BLOGUNUZU hangi kelimelerle ifade etmek istiyorsanız yazmanız yeterli.

Haydi bekliyorum..
Ne kadar çoğaldık o kadar iyi..

Mail adresim; boolkahveli@gmail.com



Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

21 yorum:

  1. Ne güzel bir düşünce, tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  2. Harikasın !! burada herşey birbirine destek olunca daha güzel oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o ilk heyecanı bılırım.. hepımız yaşadık:)

      Sil
  3. Bu tür iyi niyetli girişimleri seviyorum gerçekten. Blog yazarlığının gelişmesi ve çoğalması için herkes elinden geleni yapmalı. Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesınlııkle. bizler destek olmayacaksak kimler olacak..

      Sil
  4. Ben destek olunmasi gerektigini savundugumda biri bana kim bizim elimizden tuttu ki biz kendimiz basardik diyip kendini hakli cikarmaya calismisti. Bende senin gibi düsnyorum seviyorum iyi niyetli ve yardimi seven insanlari. Gönlüne saglik 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi kişiden kişiye degısebilir. bu alem cok degısık. iyi insan da var zıt ve ters ınsanda.. ben blogumu actıgımdan beri kımden ne yardımı ıstedıysem kımse benı gerı cevırmedı. ama bu kısıden kısıye degısır. bu fıkre katılmayanın belkı basından bır olay gecmıstır bılemeyız kı. her zaman iyinin yanındayım o yuzden yardım etmek ve burada blogunu tanıtmak ısteyen herkese yerım acık.:)

      Sil
    2. Ben o kisiden yardimda istememistimdekonu konuyu acmisti :)

      Bende gercekten her yardim isteyene yardimci olmaya calisiyorum. Bu dünyada kalici tek seyin iyilik olduguna inaniyorum. 💕

      Bende yazip göndericem insallah en kisa zamanda. Sevgilerimle

      Sil
  5. Güzel bir fikir.Tebrik ediyorum sizi :))

    YanıtlaSil
  6. hemeeeen attım mesaj :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir düşünce bence.bende yeni katılmış biri olarak.cok sık yazamıyorum. Ama fırsat buldukça mutlaka bişeyler paylaşıyorum. Sevgiler💕

    YanıtlaSil
  8. Güzel bir düşünce gerçekten.

    YanıtlaSil
  9. Biz size misafir yazar olarak katılmak istiyoruz ve mail yolladım, bu güzel düşünce için teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
  10. [♥] bırakıyorum...

    YanıtlaSil
  11. Hocam benim bloğumun tanıtımını yapar mısınız :) bi bakın hele belki tanıtım yapmanıza değer :) www.ibrahimfeza.com

    YanıtlaSil