Perşembe, Aralık 14, 2017

Bu Sene Google'da Search Edilenlere Hayret Edeceksiniz!

google da arananlar

Her sene merakla bekliyorum.
Yılın bu dönemlerinde genel de Google en çok arananlar listesi yapıp hazırlıyor.
Bazen şaşırıyorum, bazen gülüyorum, bazen hayret ediyorum.
Hadi bu senenin sonunda hep beraber bakalım.
Neler merak edilmiş, neler search edilmiş?

  • PESTİSİT; Nedir konu başlığında en çok aranan kelime pestisit. Ufak tefek cinayetler dizisinde geçen ve karakterin zehirlemek için kullanacağı bir türlü madde (dizide). Diyorum ki acaba bizim milletimizde zehirlemek istedikleri insanları pestisitle mi zehirleyecek de bu kadar arama yapılmış.:)
  • STRES ÇARKI; Bu sene hepimizin bol bol gördüğü her yerde satılan, stres atmak haricinde her işimize yarayan alet.:)
  • VATAN ŞAŞMAZ; Ölüm herkes için üzücü olsa da, sıra dışı cinayetler daha fazla dikkat çekiyor demek ki.
  • GECE GÖLGENİN RAHATINA BAK; Müzikte en çok bu şarkı aranmış. Haksız da sayılmaz bir ara hepimizin dilinde değil miydi.:)
  • KREP; Bu sene tüm Türkiye krebe merak salarak en çok aranan yemek tariflerinde de sırayı krep alıyor.:)

Listenin devamını görmek ve diğer aramalara da bakmak isterseniz buradan bakabilirsiniz.:)
Benim en dikkatimi çeken bunlardı bakalım sizinkiler ne olacak .:)
Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

20 yorum:

  1. Gerçekten de çok ilginç şeyler çıkmış :)

    Bu arada bloğunuzu yeni gördüm ve takibe aldım, sizi de bloğumuzda ağırlamak isteriz :)
    http://maviveedebiyat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Adsız14/12/17

    Ahahaha krep mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu sene tüm turkıye krep yemiş😂

      Sil
  3. Pestisiti ilk defa duydum valla :)

    YanıtlaSil
  4. neler kapıyorlar diziledrden Allahım yaaa, çaktırmadan birilerini mi öldürcekler nedir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar aramaların en üst sıralarına çıktığına göre olabilir🙂

      Sil
  5. Pestisit. :) sektörde sıklıkla duyduğum için arama zahmetine girmemiştim ama soran çok arkadaşım olmuştu. Hayırdır dedim birini mi zehirleyeceksiniz :)

    YanıtlaSil
  6. Sanırım 2. yi de aratmıştım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene çok degısık seyler aranmış🙂

      Sil
  7. stres çarkının nesini aradılar acaba ya :D

    YanıtlaSil
  8. Şok oldum ayol yememiş içmemiş pestisit mi aramışlar?? Dizide zaten anlattıydı ne olduğunu:))Pes..

    YanıtlaSil
  9. İnsanların kanına soktular bir kere cinayetleri..şirin göstererek espiri olarak ciddiyetini hafifleterek..

    YanıtlaSil
  10. merak ettiğimiz konular işte...

    YanıtlaSil