Pazartesi, Aralık 26, 2016

Dünyayı Gezen En Gezgin Bayanlar

gezginler

Dünyayı gezmek? 
Kim istemez ki? 
Sadece bir sırt çantası, gereksiz hiçbir eşya olmadan, bir fotoğraf makinesi, vize ve pasaport ve bir de DÜNYA... 
Ne güzel bir hayal değil mi? 
Ama bazı insanlar var ki bunları düşünüp ertelemek yerine hayata geçiren, bir sırt çantasıyla dünyayı dolaşan, en güzeli ise bir eve bir eşyaya bağlı kalmadan yaşayanlar...
AHH unutmadan bu hayalleri gerçekleştirirken bir de bonus olarak ÇOCUK desem.:)
Evet evet gerçek..

 Bayanlar için cesur ve cesaretli demek artık çok daha kolay. Bu bayanlar dünyanın ve Türkiye'nin en iyi üniversitelerinden mezun olmuş ve çalıştıkları işler ise herkesin hayali olduğu sektörler. Fakat bu bayanların tek farkı biraz fazla gezgin fazla cesur ve fazla cesaretli olmaları.. Bir gün sıcacık yatağında uyanıyorsa diğer günler farklı bir ülkenin hapishanesinde konaklıyor.. Hazır mısınız bu bayanları tanımaya?

MORGAN BRECHLER;

MORGAN BRECHLER

Annesinin sırtında dünyayı geziyor. Dünyayı gezmekle kalmıyor doğa yürüyüşleri, trekking yapıyorlar birde bunların yanı sıra dağ tırmanışları yapıyorlar.
Morgan bu yola ilk olarak kızı dünyaya geldiğinde doğadan uzak yetişmemesi için Amerika'da milli parklarda gezerek başlamış.
California, büyük kanyon, Meksika ve Hawaii ' yi fethetmişler. 
Morgan'ın istediği ise maceracı bir anne olmak.
HA birde bu arada unutmadan Morgan Brechler bir peyzaj tarım şirketinde çalışıyor ve birde tarım öğrencisi...

MORGAN BRECHLER

Ne kadar da tatlılar değil mi ?:)

morgan brenchler

MORGAN BRECHLER


İKİ KADIN BİR DÜNYA;

Dünyayı Gezen En Gezgin Bayanlar

Bu sefer de ayakta alkışladığım, sürekli takip ettiğim ve gıpta ile baktığım, bayanların neler yapabileceğini bizlere an be an gösteren iki bayan var.
FERDA&BANU
Dünya turuna Çin Şangay'da başlayıp Brezilya' da bitirmişler.
Biri Ferda TANGÜNER. Hem Matematik Mühendisi hemde Endüstri Mühendisi.
Diğeri ise Banu TUNCER. Hem Tekstil Mühendisi hemde Kimya Mühendisi.

Bu genç bayanlar kendilerine Dünyalı diyorlar. Kendilerini Turist yada misafir olarak adlandırmıyorlar ..

''16 ÜLKE 110 ŞEHİR ''

Aynı okulda tanışıp işlerinden istifa etmeleriyle başlayan maceraları hala devam ediyor.
İki kadın bir dünyayı merak ediyorsanız...

HALE SARGIN;

Dünyayı Gezen En Gezgin Bayanlar

Yine şahane bir bayan.
HALE SARGIN.
 Bu yola otostopla başlayıp bisikletiyle gezmeye devam ediyor.
İstanbul'da sosyal sorumluluk projelerini organize eden bir bankacı.
2012 de istifa eden Hale Hanım hala geziyor. Hatta bir röpörtajda kendini ''beyaz yakalıdan, yalınayağa diye'' adlandırıyor.

Fakat Hale Hanım çok da cesur. En son Bolivya seyahatinde yatacak yer bulamayıp şehrin hapishanesinde konaklamak zorunda kalmış. 18 ülke gezip bir sene de İtalya'da yaşamış.

Şu anda PERU,CALCA 'da yeni keşiflerini sabırsızlıkla bekliyorum..
Hale SARGIN'ın keşifleri için tıklayın..

DENİZ DAĞASAN;

Dünyayı Gezen En Gezgin Bayanlar

Gezmenin yaşı olur mu demeyin.
DENİZ DAĞAŞAN.
61 yaşında ve 10 yıldır tek başına senenin 8 ayı geziyor. Evde en fazla 1 ay kalabiliyormuş.:)
Ve Deniz Hanım'da benim gibi İZMİR'li. Ne olursa olsun evinden vazgeçemeyen gezginlerden.
Asya, Avrupa ve Amerika'yı sık sık geziyor ve son olarak da gittiği yer ARJENTİNA.

Kim bilir şimdi nerelerde.:)
Deniz DAĞAŞAN'ı takip etmek isterseniz...

GEZGİN YOGİNİ;


Bir İZMİR'li daha.
BURCU TUNCA.
Dokuz Eylül Üniversitesi Tekstil Mühendisliği mezunu.
Hindistan'a yoga eğitimi almaya gidiyor ve gidiş o gidiş.:) Hindisitan'da Yoga üniversitesinde 6 ay yoga eğitmenliği alıyor.
Üniversitenin içinde, ormanın içinde bir vegan kömünde, manastırda ve hostellerde kalarak geziyor.
Avustralya 1 sene hem gezip hemde çalışmış.

İzmir'de bir de yoga eğitmenliği yapıyor.
Burcu Tunca'nın keşifleri için...


Bütün gezginler İZMİR'li yahuu.. Bende mi bir düşünsem İzmir'li olarak?
Düşünsem dediğim noktada herşey zaten değişmiş oluyor.
Çok zor değil, tabii ki maddiyat fakat biraz birikmişlikle neler yapılmaz ki..


Sadece isteyin...
Belki bir gün sizlerde bir gezgin olabilirsiniz...
Hayallerinizin peşini bırakmayın...



Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

27 yorum:

  1. Çok keyifli görünüyor. Hele hele çocukla bu işi yapanlara bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. İmrenilecek kadınlar....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gıpta ile okuyorum her yazılarını:)

      Sil
  3. Ah, sanırım en kıskandığım insanlar gezenler. Neyse belkim ben de yaşlı gezginlerden olurum :)

    YanıtlaSil
  4. İmrenmedim değil cidden :) Anlamıyorum ki neyi garantiliyoruz yarın ne olcağımızı bilmeden gaza geldim bak ^_^

    YanıtlaSil
  5. Ay çok güzel. Ah bir cesaret edebilsem😔 Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim... Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Çocukla bu kadar seyehat için cesaretli miyim tabi ki hayır belki birkaç yıl sonra...
    sevgiler...
    blogdakicin.blogspot.com.

    YanıtlaSil
  8. Ne kadar güzel hele ki çocuklar icin muhtesem bir deneyim :) bende bloguma beklerim cocukkkgelisim.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  9. Bu harika gezginlerin bir kısmı arkadaşım ve yaptıklarına hayran olmamak elde deģil. Biz de kızımla gezmeye doyamıyoruz. Şimdiden dünyanın farklı yerlerinde pek çok sehre adım attı. Daha nice gezginler yetişmesi dileģiyle.
    Ufak bir eleştiri: gezgin bayanlar değil bizler gezgin kadınlarız��
    GEZIYORUM ÖYLEYSE VARIM...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eleştirinizi bir fikir olarak algılıyorum teşekkür ederim:)

      Sil
  10. imrenerek baktım ne kadar güzelll😍

    YanıtlaSil
  11. Degisik yerleri gezip görmeyi ben de çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  12. Kendimi bu konuda çok eleştiriyorum.O kadar ülke ve şehir gezdim ama sadece iş amaçlı.Bir yerde bir eksiklik var ama bulurum insallah :)

    YanıtlaSil
  13. Blogunuz ne güzel. Ancak ferahlayabildim ve şöyle geniş geniş geziniyorum.Konular da ilginç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. begenmenize cok sevındım hosgeldınız.:)

      Sil
  14. Yazınız ilgi çekici, çok beğendim, bana da beklerim :)

    http://gezgiccift.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. Hemen gezgin kadın daha ekleyeyim, benim arkadaşlarımdan biri Didem:
    https://www.facebook.com/gezizone/

    YanıtlaSil