Salı, Mart 14, 2017

Bloglar Arası Röportaj'a Buyurun!


Merhabalar,
Annesinin Prensesinin başlattığı bloglar arası röportajda bende varım.
Bende bu güzel bloglar arası röportajda Jess'in Dünya'yı tavafı bloguyla eşleştim ve birbirimize oldukça güzel sorular sorduk.

Şimdi gelelim Jess'in sorularına;

  • Öncelikle blog yazmaya nasıl karar verdiniz?
- Şöyle ki aslında çok da düşündüğüm birşey değildi. Bir dönem evde kalınca, temizlik bitince, okuyacak kitap kalmayınca evde yapacak birşey kalmamıştı ve bir gün çilekli limonata ikram ettiğim misafirlerim yaptığım limonataya bayılmasıyla neden bu limonatanın tarifini daha çok insana vermiyorum diyerek bir araştırmaya girdim. Yani kısacası evde kalınca canı sıkılanların ''hadi bir blog açayım bir iki birşey paylaşırım'' lafı gibi bende blogger dünyasına girdim ve bu dünyadan oldukça keyif alıyorum.

  • İsmini hoş sohbete adayan bir blog yazarı olarak; blog yazarken nelere dikkat etmemizi önerirsiniz?
- Blog yazmaya başladığımda benim amacım gittiğim yerleri, yediğim ve yaptığım yemekleri, kendimce pratik olan ne varsa onu paylaşmaktı ki hala aynı şekilde devam eder. Fakat benim blog dünyamda dikkat ettiğim tek bir nokta var ise özel hayattır. Blog benim elbet ki dünyam birşey yaparken ''aa evet bunu blogumda yazmalıyım'' diyorum fakat özel hayat değil. 

  • Blogunuzda güncel olarak her konudan yeterli düzeyde doyuran yazılar var. Örneğin blogunuz tek bir alan üzerinde yazma fikriniz olsa ne üzerine yazılar yazardınız?
- Kesinlikle PRATİK HAYAT, PRATİK YAŞAM. Neden diye soracak olursanız çok pratik bir insanım. Yani pratikliğe, pratik olmaya bayılıyorum. Benim annemde böyle, galiba annesinden kızına. Herşeyin pratik bir tarafı vardır diye düşünürüm. Yemeğin, temizliğin, hayatın.. Yani şey gibi görünmemeli tembel olup da pratikliğe kaçan biri gibi aksine her zaman düşündüğüm tek şey ''bir işin zor bir tarafı varsa elbet ki kolay bir tarafı da olmalı'' diyerek yaptığım herşeyin pratik taraflarını bulmaya çalışırım.

Çok keyif aldığım, yazarken heyecanla hazırladığım bir yayındı. Umarım sorularımızı ve cevaplarımızı beğenirsiniz. 




Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

25 yorum:

  1. Güzel cevaplar olmuş. Pratik olmak konusunda bende aynı fikirdeyim zira uzun uzun şeyler beni yoruyor. Zamanı etkili ve güzel kullanmak önemli.

    YanıtlaSil
  2. Güzel sorular ve güzel cevaplar olmuş.Bu arada pratik insanları hep sevmişimdir.:)

    YanıtlaSil
  3. ben hala ne sorsam bilmiyorum :)) benim eşim de kararsız sanırım ki hala soramadık ikimiz de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. off ıkı kararsız yan yana işiniz cok zor desenize :)

      Sil
  4. çok güzel cevaplar :) içten samimi

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir Röportaj olmuş Cevaplar da Çok güzel Emeğinize sağlık sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. Her soru ayrı güzeldi ancak son soruya daha bir bayildim sanki cevabada tabi :) ellerinize saglik tesekkr ederim etkinligime katildiginiz icin 😊💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende son soru için jess'e teşekkür ederim :)

      Sil
    2. asıl ben teşekkür ederim sana :)

      Sil
  8. Büyük şehirlerde koşturmacanın içinde biz de pratikliğe ihtiyaç duyuyoruz.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizi pratikliğe iten de bu faktörler değil mi?

      Sil
  9. Güzel sorulara çok güzel cevaplar olmuş sıcak ve samimi tam isminize yakışır gibi 😁. Pratikliği ve pratik insanları seviyorum ama bazen ipin ucunu kaçırabiliyorum ne yazık ki 😊. Güzel bir sohbetti sevgilerimle ❤

    YanıtlaSil
  10. cok guzel bır yazı olmus :) cevaplar cok samimi cok dogal :))

    YanıtlaSil
  11. Röportaj çok keyifliydi💕
    Ama bak çilekli limonata tarifini göremedim hani nerde (?)❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çilekli limonata ılk yayınlarımda :)

      Sil
  12. en içten cevaplar ile, bu tatlı sohbet etme şerefine erişmek cidden paha biçilemezdi :) Teşekkürler canım...

    YanıtlaSil