Perşembe, Mart 23, 2017

Bir Bayanın Telefonundaki Uygulamalar

app store uygulamaları

Artık devir akıllı telefon, internet devri..
Bir sürü uygulamalar farklı fotoğraf çekmek için, fotoğraflara shop uygulamak için,
kadınsal döngüleri takip etmek için, bir sürü akıl oyunları anlayacağınız hepsi şahane.

Fakat bu uygulamalardan hangisi kullanılmaya elverişli?
Hangi program daha kolay kullanılıyor, Olmazsa olmaz programlar var mıdır?

Uzun zamandır akıllı telefon kullanınca insan tabii ki de telefon kurdu oluyor ve önüne gelen her uygulamayı denemek istiyor. Benim kullandığım bana göre oyun olsun, aylık takvimlerim olsun, fotoğraf programları olsun hepsinin yeri ayrı ve gerçekten de hepsi ayrı klasör.
Peki içlerinden ve bugüne kadar memnun kaldığım en güzel program en güzel oyun hangisi?

Telefonda olması gereken uygulamalar;

  • Sworkit (karın ve göbek)
Bana bu programlar televizyonda açıp plates cd sini takıp uğraşmaktan daha basit geliyor. Karın kaslarınızın hepsini çalıştıracak bir program ve set halinde telefonu görebileceğiniz bir yere koyup bu program sayesinde belirli zaman aralıkların da istediğiniz hareketleri uygulayarak spor aktivitesini gerçekleştirebilirsiniz.

  • Şipşak Yemek-Yemek Tarifleri
Bazen elim ayağım bazen de gerçekten de menülerime karar vereceğim bir program oluyor kendileri. Bu programa benzer sayısız bir sürü program var fakat bana göre en kullanışlı olanı şipşak yemek tarifi programı. Yemeğin pişme süresi ve diğer arzu ettiğiniz herşey bu programda mevcut.

  • Kelime Avı
Belki saatlerce kendimi kaybedebileceğim online kelime oyunu. Oyun oynamakta ki en büyük amacım bu zamana kadar oyun oynamak değil sıkıldığımda sıkıntımı giderecek, ve düşüncelerimi dağıtması için oynarım ve bu oyun aklınızı esir alıyor. Düşünmeniz için zamanınız kalmıyor.

  • Snapseed
Belki bu programı bilmeyeniniz yoktur. Ama bu fotoğraf uygulaması bence kesinlikle doğa fotoğrafları çekecekseniz DSLR makinelere aldığımız filtre görevi görüyor. Yani doğa daha net, yeşil renkler, kırmızı renkler daha net. Ve üzerinde istediğiniz gibi oynama yapabiliyorsunuz. Fotoğraflarınızı birde bu programla çekmeyi deneyin. Pişman olmayacaksınız.

  • Period Tracker
Bayanlar için şahane bir uygulama. Denediğim diğer programlara nazaran en sevdiğim program. Daha bu güne kadar şaşırdığını görmedim. Programın diğer adı adet takipçisi olarak geçiyor indirirken yanılmayın.

  • MHRS
Şaka yapmıyorum.:) Gerçekten de en sevdiğim program. İstediğim hastaneden istediğim doktordan istediğim randevuyu alabiliyorum. Diyeceksiniz ki telefon et ne gerek var böyle bir programı indirmeye fakat MHRS telefon ücreti dakika bazında olması gerekiyor tam emin değilim fakat 4 TL alıyor. Onun yerine internetten istediğim doktordan randevu tercihi yapabiliyorum.

  • YouCam Perfect
En sevdiğim photoshop uygulaması. İstediğiniz her filtreyi uygulayarak resim çekebilirsiniz. Kullandığım uygulamalardan en beğendiğim shop programı youcamdir.

  • Avon
Avonun android de ve app store da uygulaması olduğunu biliyor muydunuz? Her ay yenilenen kataloğu hem internet üzerinde hemde bu uygulama sayesinde istediğiniz her an açıp online kataloğu inceleyebilirsiniz.

  • Karnaval Radyo
Her radyo kanalı olmasa da Efsana Sezen ve Joy Türk Akustik yetiyor. E daha ne olsun demi ama canım.:) Fakat diğer radyo kanallarında en eski şarkıları da bulabilirsiniz günün en favori şarkılarını da. Fakat dediğim gibi karnaval radyo da kanal sayısı biraz sınırlı.

Benim kullanıp çok sevdiğim uygulamalarım bunlar sizin bana önerileriniz var mı?


Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

18 yorum:

  1. Ay bende bunların hiç biri yok🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen indir cankuş hemde snapseed tam senlık bır program :)

      Sil
  2. Ama akıllı telefonum internetsiz :)

    YanıtlaSil
  3. :) aynen bende de hiç biri yok ama bilgilenmiş oldum.

    YanıtlaSil
  4. bende özellikle fotoğraf uygulama programlarına bayılıyorum....

    YanıtlaSil
  5. bazılarını indirdim canım teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
  6. Bir ev hanımı olarak hergün''ne yemek yapacağım''derdine ithafen şu ''şipşak yemek tarifleri''işimi görür sanırım :) :) :)

    YanıtlaSil
  7. bunların hiçbiri de yok bendeee :) bakacağımmm

    YanıtlaSil
  8. Retrica da kesin bulunur. Bir de candy camera diye bir uygulama var. Ona da rastlanabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet retrica herkes de olduğu için bilinmeyenleri yazmak ıstedim :)

      Sil
  9. Hamısını ilk dəfədir eşidirəm. Və çoox faydalı uygulamalarmış. Həmən baxacam. Çox çox təşəkkürlər

    YanıtlaSil
  10. Snapseed uygulamasını deneyeceğim. Sayenizde öğrenmiş oldum, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil