Cuma, Ocak 06, 2017

Bol Kahveli'de Çekiliş Zamanı

çekiliş

Bu yola yani blog dünyasına gireli 7-8 ay oldu. Fakat Bol Kahveli 1 Ocak'ta birinci ayına girdi.
Yolum kısa ama tanıdığım insanlarla hoş sohbetim sanki yıllar olmuş gibi...
Blogger dünyası bana çok şeyler kattı. Yeni insanlar, yeni hayatlar, dostlar...
Konuşsam, anlatsam sabaha kadar sürer o yüzden kestiiiikkkkk...:)

Blogumda ÇEKİLİŞ var A dostlar..:) 
Hem 1.aya özel hemde izleyicilerimin sayısı 100'e ulaştığı için. 

Bu Antik fincanlara hayat vermek istiyorsanız çekilişe katılmanız yeterli. Bol Kahveli olduğumuza göre fincan olmazsa olmazımız değil mi ama?
Tabii ki bu Diyarbakır yapımı olan antik bakır fincanları kazananlardan birisi izleyicilerimden olacak. 

Yapmanız gerekenler ise;

Beni İZLEYİCİLER kısmından TAKİP edip;

Google plus
Facebook
İnstagram

Hesaplarınızdan paylaşım zorunludur. Hangi hesapta paylaştığınız önemli değil. 

Paylaştıktan sonra bu yayının altına 'Paylaştım' yorumunu yapıp mail adresinizi de yazarsanız iletişim kurmamız daha da kolay olacaktır.

Şimdiden katılan herkese bol şanş diliyorum..

Çekiliş 25 Ocak'ta sona erecektir. Elinizi çabuk tutun.:)

Bu fincanlara hayat vermek gerek öyle değil mi?

Fincanlara yakından baksak mı?


çekiliş


çekiliş


çekiliş

Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

34 yorum:

  1. Instagram ve Facebook kullanmıyorum, ama g+ da paylaşırım.
    Nice güzel bloglu yıllara. :)

    YanıtlaSil
  2. Boooool katılımlı çok keyifli bir çekiliş olmadığı dilerim Bol Kahvelinin yeri başkadır eminim bu güzel hediyeye sahip olacak olan şanslı kişi için de çok özel olacaktır herkese başarılar 💕

    YanıtlaSil
  3. Ayy nekadr sevindimm. Ben de tavafuk eseri buradayim takibe aldim. Bloguma da beklerim.. Seydanin gunlugu facebook sayfamda paylastim yazini.
    seyda.nur.dincer@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. Facebook kullanmıyorum. G+ da paylaştım :) Takipteyim sizi instagramda da (caglagrmngl) hayırlı olsun

    gormenoglucagla@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. Merhaba G+ Paylaştım Yağmur Beyaz) instagram da takipteyim (sessiizkaldiim) Facebookta Özlem Fi...ci
    olarak Takipteyim Efendim birde Blog Sayfamda paylaştım http://sessizkaldim.blogspot.com.tr/2017/01/duyuru-cekilis_6.html Herkese bol şanslar Efendim :)

    YanıtlaSil
  6. Mail adresimi unutmuşum eklemeyi :) sessizkalmak@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. Google plusda paylaştım.mail adresim:yurdaasli@gmail.com. Herkese başarılar diliyorum...

    YanıtlaSil
  8. Hemen katılındı :) Google plusta paylaşıldı :))

    YanıtlaSil
  9. herkese başarılar dilerim kuzum :)

    YanıtlaSil
  10. Çekilişe katılanlara bol şans.... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Adsız6/1/17

    GÜZEL BİR BLOG NİCE AYLARINIZ OLSUN BİR İZMİR 'Lİ OLARAK SİZİ TAKİBE ALDIM ESEN KALIN.

    YanıtlaSil
  12. Katildim ve paylaştım...

    YanıtlaSil
  13. Merhaba
    GFC ELİF Karakoç Takipteyim
    G+ ve Facebook Elif Karakoç takipteyim
    G+ Paylaşım Linki: https://plus.google.com/105359807871778187147/posts/3yki8dXDBqY
    Facebook Paylaşım Linki: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1786661091601149&id=100007718264944&pnref=story
    Mail Adresim elif_0405_1993@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bol şansss..:)

      Sil
    2. Hayırlı olsun çekilişiniz :)
      Dün geldim ancak telefondan şartları yerine getiremedim.
      Takipteyim. Google Plus profilimden de sizi etiketleyerek paylaşacağım.
      Her yerde "Dağınık Anne"yim.
      Mail adresim de daginikanne@gmail.com

      Blog ziyaretiniz için de teşekkür ederim.
      Herkese bol şans!
      Sevgiler :)

      Sil
    3. hoşgeldiniz:) ne iyi ettiniz:)
      bende sizi severek takıpteyim:)
      Bol şans..:)

      Sil
  14. Katildim deryaninsporgunlugu@gmail.com. simdi google da paylasacagim.

    YanıtlaSil
  15. çok güzel bir takım bende katılayım istedim sizi takibe aldım ve google+ da paylaştım katılan herkese ve bana bol şans :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bol şans olsun o zaman hoşgeldiniz:)

      Sil
  16. Sizde beni takip ederseniz ederim 😃😃 takibe aliyorum hemen.Lütfen sizde buyrun gelin 😃

    YanıtlaSil
  17. Merhaba sanırım son günün de yetiştim yani inşallah yetişmişimdir 😊.
    Bende katılmak istiyorum. Google+ da paylaştım, sizi zaten takip ediyorum 😀
    kurabiyecimiss@gmail.com

    YanıtlaSil