Cumartesi, Ocak 14, 2017

Urban Sıvı Saç Kremi

urban sıvı saç kremi

Merhabalar,
Uzun zamandır yaptığım alışveriş ve denediğim ürünleri yazmadığımı farkettim. Ve yaklaşık olarak 15 gündür kullandığım Urban sıvı saç kreminden bahsetmek istiyorum.

Genel olarak yıpranmış saçlarda ve çok işlem görmüş saçlar için öneriliyor. Yanı sıra besleyici ve onarıcı bir bakım kremi. Saçı kolay taraması da özelliklerinin arasında.

Fakat bu ürün beklentilerimi karşıladı mı sorusunu kendime sorduğumda tabii ki de karşılamadı cevabını veriyorum. Urban gibi bir ürünü ilk defa deniyorum belki saçımın yapısından olabilir fakat benim saç tipime hiç uygun bir ürün değilmiş. 
Daha çok bu ürünleri saçın kolay taranması için kullanıyorum. Fakat diğer markası belli olmayan ürünler bile saçımı daha kolay açarken Urban bu beklentimi maalesef karşılayamadı. 

Çift fazlı bir ürün olmasına rağmen ve kullanan herkesin memnun kalmasına rağmen ben pek memnun kalamadım. Belki saçlarım çok ince telli ve çok uzun olduğundan kaynaklanıyor olabilir. Bu ürün bir daha almayacaklarım arasında yerini aldı.

Sıvı saç kreminden beklentilerim çok yüksek değil fakat saçımı açmak yerine daha da karıştırıyor olması beni çok düşündürdü. 

Urban sıvı saç kremini watsons'da 15.90 tl.

Aramızda bu ürünü kullanan var mı? 
Yoksa bir tek ben mi memnun kalmadım.:)

Gününüz güzel geçsin..


Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

14 yorum:

  1. Ne kadar çok ürün var saçlarla ilgili. İnsan neyi deneyeceğini şaşırıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef bu da meraktan alınan bir urun..

      Sil
  2. Benim de sacim ince telli, bana da uygun degil sanirim, tesekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEncede uygun olmayabilir.. inçe telli saçlara pek iyi gelmiyor.

      Sil
  3. Hiç deneyimlemedim ama almam açıkcası teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben cok pısman oldugumu soyleyebılırım.

      Sil
  4. Ben çok memnun kaldım bu üründen... Şu an kullanıyorum... Tabii her saçta aynı etkiyi yapması beklenemez. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçtan saca elbet ki değişiklik gosterır.. bende aksıne hıc memnun kalamadım belkı sacımın yapısından kaynaklanıyordur.

      Sil
  5. Adsız15/1/17

    Saç ürünlerinde benimde alıp denediklerim oldu ama şu çok çok iyi dediğim henüz olmadı ki aldıklarımda doğal patentli ürünler olmasına rağmen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef benımde bir sonrakınde matrixin urunlerını denıycem.

      Sil
  6. Ben hiç denemedim bunu ama bu tarz ürünler benim saçımda ağırlık yapıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benımde artık agırlık yapmaya basladı..

      Sil
  7. Bende denedim ve sonuç aynı ağırlık yapıyo :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef.. verdiğimiz paraya boyle olunca acıyorum.

      Sil