Çarşamba, Mart 15, 2017

Biz Kadınlar En Çok Ne Kaybederiz?


Başlığı okuyunca acaba en çok ne kaybediyorum diye bir düşündünüz değil mi?
Aslında o kadar çok şey var ki evin içinde bile kaybettiğimiz şeyler milyonlarca...
Fakat oturup düşününce aklınıza gelmiyor.:)
Ben sizler için hepsini derledim.:)
Fakat diyeceksiniz ki neden erkek değil de kadınlar; çünkü erkekler sadece kaybetse kaybetse anahtar, cüzdan ve telefon kaybederler.:)

Peki ya biz kadınlar en çok hangi eşyamızı kaybediyoruz?

  • Bizlerde anahtar, telefon, cüzdan kaybediyoruz bunlar cepte.
  • Evin içinde tokaları kaybetmeyen var mı?
  • Şarj aletinizi unuttuğunuz bir yer?
  • Rujunuz bir restorantta mı kalmıştı?
  • Akbil, kentkart?
  • Kulaklıkla en son nerede müzik dinlemiştik?
  • Çakmak en son hangi çantamızdaydı?
  • Gözlüğü ofiste mi unuttunuz yoksa evde mi?
  • Telefonumuzu saymama gerek var mı?
  • Küpemizin arkasını nerede kaybettik acaba?
  • Şemsiye kaybetmeyen var mı?

Şimdi sıra geldi evde kaybettiklerimize:)

  • Çorabın teki,
  • Cımbız ve törpü, 
  • USB bellek,
  • Kumanda,
  • En sevdiğiniz kazak,
  • Kolyelerimiz,
  • Ojeler,
  • Tel toka,
  • Alyans,
  • Çay kaşıkları.
Bilim adamlarının araştırmalarına göre evde en çok kaybedilen ve bir daha bulunmayan tek şey çay kaşığı olduğunu biliyor muydunuz? 
Bence evet çünkü benimkilerde eksik. Peki biz bu çay kaşıklarını ne yapıyoruz?
Bulaşık makinesi yıkarken eriyorlar mı?
Yada komşuya ödünç mü veriyoruz ne yapıyoruz?

Hadi çay kaşıklarınızı saymaya, bakalım eksik var mı.:)

Mutlu bir gün olsun...
Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

31 yorum:

  1. Hahaha hadi çay kaşıklarını büyük ihtimal lavabonun içindeki çöplerle atmışımdır, orasını anladım, yirmi yılda sekiz tanesi gitmiş, inatla da yenisini almıyorum :D Qm
    Ama kardeşim insan koca yemek çatallarının üçünü nasıl kaybeder 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cay kasıgı tamam ama bılım adamları yemek çatalını acıklayamaz :)

      Sil
  2. Benim kaybettiğim şey toka. Onun dışında bir şey kaybetme huyum yok ama tokayı evde yada dışarıda mutlaka bir yerde kaybediyorum. Fakat son zamanlarda çantamın içinde küçük çanta taşıyorum ve bu şekilde kaybetmiyorum (En azından öyle olduğunu sanıyorum) :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence cok ıyı bır cozum getırmişsin :)

      Sil
  3. Vallahi haklısınız.Bizim çay kaşıkları da eksik çıktı.:)Yeter ki kendimizi kaybetmeyelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesınlıkle kaybolan çay kasıgı olsun :)

      Sil
  4. sırf yüzüğümü kaybetmemek için takmıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kaybetmemek ıcın cıkartmıyorum :)

      Sil
  5. çay kaşığımış he ne ilginç yaaa demek ki hep çöpe gidiyor :)

    YanıtlaSil
  6. Çay kaşıkları küçük olduğundan çöp ziyareti yapıyorlardır bence.)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence copluklerın demirbaşı onlar :)

      Sil
  7. evet yaaa bu çay kaşıkları nereye gider ki ,özellikle yazını okuyunca diğer maddelere de dikkat ettim çay kaşığı dışında çok kaybettiğim bir şey yok ama reklamlarda dediği gibi kaybedince mutlu olacağımız şeylerde var KİLOLAR:))))

    YanıtlaSil
  8. yüzük, toka, kulaklık ne yazık ki ayda bir kaybedilenler listemde. her birine navigasyon şeysi takacağım o olacak en sonunda. :) çok güzel tespitler. kendimi gördüm birçoğunda. isabetli tespitler :)

    YanıtlaSil
  9. En çok toka kaybediyorum sanırım. :) Bi de bilekliklerimi falan arada. :D Ama çay kaşığı kesinlikle doğru. Sanırım yanlışlıkla çöpe atıyoruz. :D

    YanıtlaSil
  10. Kesin o bir yerlere skısmıstır.Ev tasınmadan bulunmaz :) benim herseyi kaybetme potansiyelim var :)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuş kiii :)
    Tel tokaları kaybediyorum.Gerçekten çay kaşıklarına ne oluyor acaba?
    Sevgileer ~~~

    YanıtlaSil
  12. Ben daha çok sistematik yaşadığım için pek bir şeyimi kaybetmiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohh ne guzel ne mutlu sana :) bizde sistem maalesef işlemiyor :)

      Sil
  13. Çay kaşıkları gidiyor çöpe valla kendimden biliyorum da 😁😁😁 artık toka derdim Yok ohh çünkü saçlarımı kısa kestirdim rahatım 😀😀

    YanıtlaSil
  14. Tahminen benim çay kaşıklarım sofra bezini silkeleme esnasında 5nci kattan düşmüş oluşlarıdır eski evimde birinci kattan aşağıya(bahçeye)silkelenirdi bez kaşık çatal orada bulunurdu şimdi neredeler bilmem en son kaybettiğim şey ise eldivenlerim hatta en sevdiğim siyah eldivenlerimi🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benım son kaybettıgım şey en sevdıgım gozlugum :(

      Sil
  15. Erkeklerde kaybeder :) çay kaşığını. Hakikaten şu çay kaşıkları nasıl kayboluyor bir türlü anlam veremiyorum...

    YanıtlaSil
  16. Hayatımda mutluluk ve huzur dışında hiç birsey kaybetmemisim bu listeden onu anladım. Minimalist yaşamım bunların olmasına izin vermiyor 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutluluk ve huzur da kaybetmeyelım en onemlısı onlar bence

      Sil