Salı, Aralık 06, 2016

Yeni Yılda Kapılarımızı Süslüyoruz

yeni yıl

Merhabalar,
Her zaman çok hoşuma giden ve hep yapmak istediğim bir fikirle aranızdayım.

 Aslında bizlerin yılbaşı kutlaması genellikle bir yılı iyisiyle, kötüsüyle, acısıyla, tatlısıyla bitirip yeni bir yıla, yeni bir rakama adım atmak ve o gece sevdiklerimizle beraber olmaktır.

Bu yıl evlerimize ve kapılarımıza biraz renk gelsin diyoruz ve işe kapılarımızı süslemekle başlıyoruz.:)


Çam ağacı yaprakları ve kozalakların bir arada olduğu şık bir kapı süsü. 
yeni yıl
Renkli mukavvalardan yapılmış kapı süsü. 
yeni yıl
Bitmiş tuvalet kağıdı rulolarına renklendirip kapılarımızı süslüyoruz. 
yeni yıl
Ponponlara kardan adam görüntüsü vermek.:) 
yeni yıl
Çok sade, şık ve yapımı çok basit kapı süsü. 
yeni yıl
Kartonları bir araya getirip renkli desenlere boyuyoruz. yeni yıl

Hepsi çok tatlı değil mi.:) 

Gününüz güzel geçsin...


Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

34 yorum:

  1. Kardan adamlılar ne şirin öyle, diğerleri de çok sevimli.
    Yeni yıl için sağı solu süslemek istemişimdir bir sene,
    Küçükken çok fazla haşir neşir olurduk zira. Kardeşimle birlikte süslerdik sağı solu.
    Ama sonra bizim evde yeni yıl süslemesi faslı bitti, gibi bir şey oldu. Normal günlerden farksızlaşmaya başladı yılbaşları. Fotoğraflar ve süslemeler hakikatten çok güzel. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni yıllar eskıdenmiş artık onlardında tadı kalmadı.

      Sil
  2. Çok güzel blogunuz. :) Bol sohbetlere ....

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Çook güzeller bayıldım😊

    YanıtlaSil
  4. ay o kar toplu ne şeker yaaa :)

    YanıtlaSil
  5. Ayy bayıldım. Hepsi birbirinden güzel ❤️

    YanıtlaSil
  6. hepsi ne güzel öyle :)

    YanıtlaSil
  7. Hepside çok şekerler :) Yeni bloğun hayırlı uğurlu olsun inşallah Hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sizlerde hoşgeldiniz:)

      Sil
  8. Hepsi birbirinden güzel... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Ben hepsini beğendim. Biz de takarız kapımıza canım. Emeğine sağlık. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  10. En sade modeli en çok beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadeler her zaman çok begenılır.:)

      Sil
  11. Ppmpomlu kardan adamlar harika bir ikimiş bayıldım:)
    Blogunuzu takibe aldım,beklerim.

    YanıtlaSil
  12. favorim kardan adamlı oldu bayıldım çok ttalılarr :)
    takipteyim sizi blogumada beklerim sevgilerle :)
    http://herteldehayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet takıpteyım :) kardan adam sloganımız gıbı :)

      Sil
  13. Ama hepsi birbirinden güzel bunların :)) Çok seviyorum yılbaşı konseptlerini ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bakıp bakıp iç gecırıyorum:)

      Sil
  14. Çok güzel yaaaa ♥♥

    YanıtlaSil
  15. Kapi suslu evlere bayilmisimdir hep. Boyle islerle ugrasmama ragmen bir kapi susu kendime yapamadim. Ornekler icinde cok tesekkur ederiz 😘😘 blogumada bir kahveye beklerim 😊

    YanıtlaSil
  16. Deeptone sayesinde buldum sizi.Blogunuza bayıldım.Süsler harika.Ay çok güzel burası yaa.Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz begendıysenız ne mutlu bana:)

      Sil
  17. Bu fikirler bir harika. Blogunuza ise bayıldım. Yeni blog hayatına hoş geldiniz. Sevgiler (Meltem)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler sizde bloguma hosgeldınız:)

      Sil