Pazar, Aralık 11, 2016

Dermokil Kil Maskesi Yorumum

dermokil

Merhabalar,
Yüzümde tek tük bile sivilce çıksa bu bizi çokça zora sokuyor. Sürekli elimiz yüzümüze gidiyor ya patlatyoruz yada sürekli oynuyoruz.

Gratis'ten kuzenim sayesinde edindiğim Dermokil Kil Maskesini denediğim için çok çok mutluyum.:)
Yapısı bildiğimiz yeşil kilden çok farklı. Hatta rengi krem rengi gibi ve yüzünüze sanki kil maskesi değil de sanki başka birşey sürmüşsünüz gibi pürüzsüz ve mat görünüyor.

Ben kremin dokusuna ve içeriğine hasta kaldım. Direk olarak zaten sivilce ve siyah noktalar için olduğunu ambalajın üzerinde belirtmişler.
Normal kil maskesi gibi yüzünüzü gerse bile çok fazla rahatsızlık vermiyor ve kokusu da oldukça hafif kokuyor.

Sivilceleri ve sivilce izlerini geçirme konusunda oldukça başarılı buldum. Önce kurutuyor ve daha sonra leke bırakmadan sivilceyi söndürüyor.

Kullanımı ise ben hafta da iki kere genelde banyodan sonra kullanıyorum çünkü sıcakta açılan gözeneklerimi daha iyi temizlediğini düşünüyorum. Sürdükten sonra 15 dakika bekliyorum ve yıkadıktan sonra nemlendirici kremimle tamamlıyorum.
Kullandığım kil maskeleri arasında beni tek rahatsız etmeyen maske diyebilirim. Bu ürünü Gratis'ten indirimli fiyat olarak 9,00 tl ye aldım.

Küçük göründüğüne bakmayın çok çok fazla gidiyor. Hatta ben gördüğümde çok söylenerek almıştım fakat daha sonra fazla fazla geldiğini gördüm.
Ben bu üründen çok memnun kaldım ve tavsiye edeceğim tek kil maskesi.

Sizlerde kullandınız mı bu üründen?


Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder