Cumartesi, Aralık 24, 2016

Eski Eşyalarınızı Atmayın Verin...

eski eşya

Her sene yazlık-kışlık yaptığım veya kışlık-yazlık yaptığım sonbahar ve ilkbahar dönemlerinde bir sürü kullanmadığım eşya çıkartırım.

Bunu bütün bayanlar zaten yapıyoruz. Ya küçük geliyordur yada beğenmiyoruzdur vs. Biz bayanların giymemek için binbir çeşit nedenleri olabilir.

Peki bu kıyafetleri, ayakkabıları ne yapıyoruz?
Ben her sene topladığım eşyaları veriyorum ihtiyacı olanlara evsizlere ve üç-beş senedir büyük marketlerin önlerinde ki giyim bağış kutularına...

İhtiyacı olan çok. 
Giymediğimiz bir kıyafet bazen bazıları için çok değerli olabilir. Hele ki birde bu soğukta, bu yağmurda, bu karda..

Giymiyorsanız, kullanmıyorsanız verin tutmayın elinizin altında.. 
Verdikçe çoğalacağını bir sonra ki sene göreceksiniz..

Verdikçe çoğalacak, paylaştıkça mutlu olacaksınız..




Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

15 yorum:

  1. Çok haklısınız verdikçe çoğalıyor

    YanıtlaSil
  2. Ben de atmam. Zaten çocukların küçülenleri yeğenlere gider düzgünse...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki çocuk kıyafetleri evlerde nesilden nesile oluyor:)

      Sil
  3. Bende Bizim belediyenin koyduğu giyim kutuları var onların içine atıyorum onlar toplanıp ihtiyaç sahiplerine veriyorlar Çok güzel bir şey Söylediğin gibi verdikçe çoğalıyor ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet verecek kımse yoksa bağış kutularına atmak en iyisi..

      Sil
  4. Çok güzel bir hatırlatma ve öneri olmuş :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Ben de veriyorum asla atmam... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir konuya değinmişsiniz, tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  7. çok doğru, ben de geçenlerde belediye ye verdim. çağırıyorsun gelip alıyorlar. üç büyük poşet çıktı evden ve hiç birini gerçekten de kullanmıyormuşuz ki hala lazım olmadılar :) boş yere alıp alıp kullanmıyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook var alıp kullanmadığımız hiç değilse degerlendirelim

      Sil
  8. Geri donusumcuyum ben genelde degerlendiririm ama paylasımımda oldukca fazla umarım kimse atmaz bir sekilde degerlendirir eskilerini
    sevgilerimle... Banada beklerim

    YanıtlaSil