Cumartesi, Aralık 17, 2016

Ya Sabır...


Artık haber programları izlemiyorum. Demeyin ki dünyadan haberin yok mu diye haberim var fakat Halep, Kayseri ve Beki İkala Erikli izleyecek cesaretim yok.

Artık yüreğim kaldırmıyor. Elimden birşey gelmiyor ve gelmediği için haber programlarından uzak duruyorum. 

Ufak bebelerin ağlaması, şehit annelerine yüreğim dayanmıyor.. Rabbim Halep'tekilerin yardımcı olsun ve Kayseri'de ki şehit ailelerine sabır versin.

Peki Beki İkala Erikli'nin suçu neydi? 
Yaşam koçu olması, yol göstermesi, bakış açısı, oğlu, işi, kitapları, her ay gelen sevgi dolu mailler hangisiydi suçu?


Hiçbirşey için denecek laf yok..  YA SABIR'dan başka....



Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

7 yorum:

  1. Büyük acılar hissediyoruz, içindeyiz; ama bunlar nasıl anlatılır bilemiyorum; söz bulamıyorum...

    YanıtlaSil
  2. Baş ağrısından kıvranıyorum:( Stres kaynaklı, o kadar acı haber var ki:( Allah hepimize sabır versin... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Yüreklerimizi kanatanlar, döktükleri kanda boğulsunlar. Sabır kalmadı artık :(

    YanıtlaSil
  4. Artık yüreklerimiz kaldırmıyor Gerçekten .. Kendi kanalarında boğulsunlar inşallah Rabbım onları da kor ateşlerde yaksın (Sabırlar tükendi Artık :( )

    YanıtlaSil
  5. Adsız17/12/16

    emeğinize yüreğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Sabır ki ne sabır.. Sonumuz hayrolsun diyoruz her seferinde :(

    YanıtlaSil
  7. Hepsine ayrı üzüldüm.. Yürekler dağlandı.. Yok yere, suçsuz yere, neyin bedeli olduğunu bilmeden canlarından oldular :(

    YanıtlaSil