Perşembe, Aralık 01, 2016

Bol Kahveli'ye HOŞGELDİNİZ...


Yeni başlangıçlar, mutluluklar, sevinçler, hayattan alınan dersler, öğreneceklerimiz ve öğrendiklerimiz, pratik bilgiler, kolay tarifler, düşüncelerimiz ve konuşmak istediğimiz yani kısacası hayata dair herşey burada...

Benimle bu yola bir fincan kahve eşliğinde bazen gülerek, eğlenerek, bazen acı gerçeklerle devam etmeye ne dersiniz?

Benim dünyama, Bol Kahveli'ye 

HOŞGELDİNİZ.. 

Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

36 yorum:

  1. kahve seven birisi olarak her daim buradayım :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yolda ben de varım 😊 iadeyi ziyarete geldim 😊

    YanıtlaSil
  3. Aramıza hoş geldin :) Hemen takibe alıyorum. Daha sık görüşmek dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun yeniden, artı buradan takip ederiz seni. Çok hoş bir site olmuş. :)

    YanıtlaSil
  5. Yeni bloğun hayırlı olsun çok güzel ve ferah olmuş tekrar hoşgeldin diyeyim o zaman :)

    YanıtlaSil
  6. Hemen geldim. Hayırlı uğurlu olsun. Çok beğendim blogunuzu. Kahveli, otlu börekli, bayan sohbetli.... Daha ne olsun.

    Merhaba :)

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  8. Yeni blog yeni umutları ve sevinçleri de beraberinde getirsin :) Çok güzel olmuş. Hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  9. Hayırlı olsun, kahve tadında ve hatırında olsun inşaallah..

    YanıtlaSil
  10. Blogun hayırlı olsun. Güzel paylaşımlara :))))

    YanıtlaSil
  11. Gerçekten güzel bir sayfa olmuş irem hanım, hayırlı olsun 😍

    YanıtlaSil
  12. Hayırlısı olsun :)
    Birkahvesever olarak bolkahveli ismine bayıldım...

    YanıtlaSil
  13. Hayirli olsun blogunuz basarilar dilerim.

    YanıtlaSil
  14. Hoş geldinize, hoş buldum dememek olmaz.
    Hoş bulmuşum... Ama; sen de hoş gelmişsin, iyiki gelmişsin, bir fincan kahve tadında hatırlı yazılarınla. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizlerde pek hoşgelmişssiniz:) ne Mutlu bana ki begendıysenız..:)

      Sil
  15. Hayırlı olsun öncelikle. Grubumda yaptığınız paylaşımdan geliyorum :) Blog tasarımı harika! Bol bol yazılar bekliyoruz.. Takibe alıyorum. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. Sitenizi düzenli olarak okuyorum başarılarınızın devamını dilerim. Bundan sonra daha sık ziyaret edeceğim.

    YanıtlaSil