Cuma, Nisan 21, 2017

Takip Ettiğim Bloglar Ve Siteler


Benim gibi masa başında bir işiniz varsa ve pek de karışanınız yoksa internette gezinirken harcadığınız zaman, iş için harcadığınız zamana kıyasla çok daha fazladır.
Bir süre sonra işlerin yoğunluğu azalınca kendimize vakit kalınca günümüzün getirdiği şartlarda zamanımızın çoğunu maalesef ki bilgisayar başında geçirmek zorunda kalıyoruz.

  • Bilgisayarın başında geçirdiğim zamana kıyasla neler yapıyorum?
  • Yeni ve faydalı olacak bilgiler öğreniyor muyum?
  • Neler okuyorum?
  • Vaktimi hangi sitelerde harcıyorum?
  • Hangi bloglar daha verimli, hangi blogları okumayı seviyorum?
  • En çok okuduğum haber siteleri neler ?

Hepsini belirli bir sıra halinde rutine oturtarak her gün olmak şartıyla tekrarlıyorum. Hem yeni bilgiler öğrenip kendimi geliştiriyorum, hemde iş yerinde vakit öldürüyorum tabii ki bu arada her zaman kendime bilgi olarak yatırım yapıyorum.

  • Takip ettiğim ve öğrenmekten keyif aldığım 8 blog:
  1. Hızlıadam.com; Genel olarak iş dünyası, kişisel gelişim, blog hakkında kendimizi geliştirebileceğimiz bilgiler, google'a dair bilgiler ve sizi okumak için içine çekecek bir bilgiler var. Hem okurken öğreniyorum bir yanda da kendimi geliştiriyorum.
  2. Değmesinyağlıboya.com; Tasarımları kadar bilgileri de şahane. Paylaşmayı ve insanları mutlu etmeyi seven bir kadın. Blogunda yok yok. Hem blog hakkında bilgiler sunar, hem hayat hakkında öneriler sunar. Çokta iyi bir dost.
  3. BlogHocam.blogspot.com; Blogunuz hakkında A'dan Z'ye istediğiniz türde bilgilerin yer aldığı, yeni blog dünyasına adım atanların baştan sona her başlığı tek tek okuyup aslında blogun sadece blog olmadığını bazı kodlara ihtiyacımızın olduğunu ve bunların da bloghocam da tek tek yazdığı bilgi dolu bir site.
  4. İşimgücümgezmek.com; Dünyayı gezen en gezgin bayanlar yazımda yer alan bir isim daha. Sanki onunla dünyayı geziyor, düştüğü zaman üzülüyorum mutlu olduğu zaman onunla seviniyorum. Eğer ki dünyayı gezmeye karar verdiyseniz Hale hanımın sitesine bir göz atın.
  5. blogluyorum.net; Kullandığı ürünleri paylaşan, kozmetik meraklısı ve kullandığı ürünlerin bana göre hakkını veren bir insan. Bir ürün alacaksanız kesinlikle bloguna bir göz atın.
  6. Blogcuanne; Annelik her zaman toz pembe değil diyen bir kadının da sonuna kadar arkasındayım. Daha anne değilim fakat sitesindeki anne itirafları kısmına bir göz atın. Anonim olarak yapılan yorumları saatlerce okuyup eminim ki çok keyif alıp kahkahalarla güleceksiniz.
  7. Hakanstrand; Siyah beyaz fotoğraf hayranıysanız bu siteye bir göz atın şahane resimlerin bulunsuğu ve resimlere bakarken keyif alacağınız harika bir site.
  8. Ağaçlar.net; Çiçekler, ağaçlar, tohumlar, fideler ve yeşil olan herşey hakkında bilgi alabileceğiniz sorularınızın yanıtsız kalmadığı güvenilir bir site. Bonsailer hakkında en güzel bilgilere buradan ulaşabilirsiniz. Ağaçlar ve çiçeklerle uğraşmaya yeni başladıysanız en güzel site işte burası.

  • Takip ettiğim en iyi haber ve güncel 5 site;
  1. Onedio; Bazen haberleri takip etmek için, bazen gülmek için ve geçtiğimiz ayların en komik olaylarını izlediğim saatlerimi alan haber sitesi. Onedio da dekorasyon, siyaset, güncel, testler, komik videolar ve daha bir sürü güncel haber ve dedikodu okumanız mümkün.:)
  2. Mynet; Haberleri takip ettiğim tek site. Otobüste, metro da her yerde açıp rahatlıkla haberleri takip ettiğim tek güncel site.
  3. Buzzfeed; Yabancı bir site olarak okuduğum ve Onedio tarzında şahane haberleri olan, güncel ve bir o kadar keyif aldığım bir site. 
  4. Freeyork; Genel olarak tasarımlar, dekorasyonlar ve fotoğraf hakkında bir site olmasının yanı sıra şahane görselleri olan bir site.
  5. The Telegraph; Güncel olarak yaşam tarzı, seyahatler ve haberlerin bana göre en güncel ve en gerçek olduğu yabancı sitelerden bir tanesi. 

Benim takip ettiğim ve sürekli olarak incelediğim siteler listesi bunlar.
Peki sizlerin de içlerinden takip ettikleriniz var mı?
Gününüz güzel geçsin...


Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

34 yorum:

  1. Adsız17/4/17

    Değmesin Yağlıboya ve Onedio.com benim de sürekli takip ettiklerim arasında.
    Önerdiğin diğer blogları da mutlaka ziyaret edeceğim.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen önerdiği bloglara ben de bakacağım Boya evet iyidir tanırım kendisini :pPp

      Sil
    2. Boya iyidir gökkuşağı gibi boyalar vardır orada:)

      Sil
  2. Aşağı yukarı hepsini biliyorum ama değmesin yağlı boya ve blog hocam daha iyi tanıdığım bloglar..

    YanıtlaSil
  3. Kıymetlim pek değerlim yer vermişsin çok teşekkür ederim ben Blog Hocam'ı listede gördüğüm için ayrıca sevindim o ne saygılı bir bloggerdir..çok teşekkür ederim buraya güller serpiştirdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O gülleri en iyi vazoya koyuyorum:) canımsın ciğermişim:)

      Sil
  4. çoğunu takip ediyormuşum :) diğerlerine de bir bakayım

    YanıtlaSil
  5. O kadar mutlu oldum ki, tarif edemem. Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  6. bazılarını ben de takip ediyorum..

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler canım paylaşım için :)

    YanıtlaSil
  8. Bende severek okuyorum bir kacini. :)

    YanıtlaSil
  9. benimde takip ettiğim bloglar var aralarında diğerlerine de göz atacağım....

    YanıtlaSil
  10. Hepsi birbirinden değerli blogların.... Haber sitelerinden bir tek Onedio yu takip ediyorum...

    YanıtlaSil
  11. Ben de nette geçirdiğim zamanı daha çok kendimi geliştirecek şeylere harcarım. Fotoğrafla ilgili siteler ve pinterest en sevdiklerim

    YanıtlaSil
  12. Takip ettiğiniz blogları ben de takibe alıyorum. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  13. Guzel ve faydali bir paylasim olmus bu. :) Tesekkurler.

    YanıtlaSil
  14. 1-2 tane blog bende ekli,diğerlerine de bakma şansım oldu bu yazı sayesinde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne mutlu bana ki diğer baktığınız bütün siteler çok değerli ve çok bilgili.

      Sil
  15. Merhaba. Ben yeni olduğumdan bloglardan çoğunu bilmiyordum. Şimdi onlara bakacağım:) Yalnız onedio'yu ben de hep okurum. Çok güzel bir site bence.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. Güzel bir liste. İşim gücüm gezmek bilmiyordum. Sayenizde öğrendim. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. Bir spor bloggerı olduğum için şanssızım, yoksa kesin beni de takip ederdiniz diyeceğim ama futbol, basketbol ve tenisi seviyor musunuz ki? :)

    http://serdarilefutbol.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. Bilim, teknoloji ve mühendislik konularında bilgi veren özgün yazılar için blogumuza bekleriz.
    http://www.muhendisokur.com/

    YanıtlaSil