Çarşamba, Nisan 05, 2017

En Etkili Bölgesel Zayıflama Hareketleri

karın kası ve basen hareketleri

En etkili bölgesel zayıflama hareketleri fakat yanlış anlaşılmasın benim için en etkili.:)
Yaz yavaş yavaş geldiğine göre vücudumuzda hareketlenmeler, biz bayanlarda biraz göbeğim var, ah basenlerim mi çıkmış gibi kendi kendimize isyanımız başlayacaktır.
Peki sadece isyan etmek yeterli mi?
Kendi kendimize söylenince bu göbekteki yağlar, basenlerdeki fazlalıklar gidecek mi tabii ki hayır..:)
Nerede hareket orada bereket demiş atalarımız..
O yüzden biraz hareketlenmenin zamanı geldi.
Bölgesel kilo vermek için uyguladığım benim de yaz aylarının belirli dönemlerinde sıkıntılarımın olduğu bölgesel fazlalıkları bu hareketlerle rahatlıkla ve devamlılıkla çözebiliyorum. Eğer sizinde karnınızda hafif çıkıntılar meydana geldiyse ve basenlerle alakalı sıkıntılarınız varsa bu hareketler derdinize deva olacak.

  • Karın Bölgesi için;


karın kası için


Karın kaslarını efsane çalıştıran bir hareket.
Set halinde 20 defadan 5 set halinde her gece olmasa bile aksatmadan yapmaya çalışıyorum.
Hareketi bitirdiğimde karnıma giren ağrılar hem beni sevindiriyor hemde canımı yakmıyor değil.
Fakat bu hareketten ben fazlasıyla memnunum.
Benim karın bölgemdeki fazlalıklar bu hareketten çok korkuyor ve anında tepki vermeye başlıyorlar.
Haftanın 4 günü kesinlikle yapmaya çalışıyorum ve her gün 10 adet yükseltiyorum. Yani ilk gün 100 kere bu hareketi yaptıysam ertesi günü 110 ve diğer günler 10 kere daha arttırıyorum ve bu şekilde yavaş yavaş faydasını görüyorum.


  • Basen Ve Bacaklar için;

Basen ve bacak bölgesi için uyguladığım yöntem ise Ebru Şallı'nın pilates lastiğiyle yaptığı harekettir. Basen bölgesine çalışırken pilates lastiğine ihtiyacınız olacaktır. Fakat eğer pilates lastiğiniz yoksa normal kalın eşortman lastiği de olabilir. Demokrasi de çareler tükenmez pilates lastiği yok diye vazgeçecek değiliz. Bu hareketin görselini bulamadığım için size videosunu buldum ve benim çok memnun kaldığım hareket bu videonun 4.30 dakikasında başlıyor.

Tavsiyem sadece devamlılık. Benim evde yaptığım ve denediğim yöntemler bunlar.. Sizin evde uyguladığınız hareketler neler?

Video aşağıda merak edenler keyifle izleyebilir...





Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

8 yorum:

  1. Yazdan önce bunlar iyi oldu.Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. ahhhh ahhhh şu fazlalıklar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O fazlalıklar fazlalaştıkca bizi dert sahibi yaptı:)

      Sil
  3. Ah o basenler yok mu o basenler başa bela :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kilo verirken yanaktan, kilo alırken basenlerden :)

      Sil
  4. Merhaba, üst beden 36, alt beden 44 :)) iki gündür bu hareketi yapıyorum basen için ,Ebru şallının körüklü otobüs gibi soluyuşu kulaklarımdan gitmiyor iki gündür...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o nefesleri hiç duymayın devamlı ve sureklı olarak hareketleri tekrarlayın gercekten de cok ıyı geldgını goreceksınız.

      Sil