Pazartesi, Nisan 24, 2017

Yeni Keşfim: Avokado Yağı

Avokado yağı 

Avokadonun yağı mı olur canım demeyin. 
Ben dedim birde gittim üzerine satın aldım. :)
Uzun zaman önce kendi kendime bir karar verdim. Bugüne kadar aldığım yüz yıkama jeliymiş, köpük temizleyiciymiş, bademli salatalı maskeymiş, sivilce geçiriyormuş aman efendim bu tonik gözenekleri yok ediyormuş diye aldığım bütün malzemeleri atıyorum. 
Evet şaka değil. Dehşet devasa para vererek aldığım bütün malzemeleri atıyorum. 
Neden yapıyorsun derseniz?
Bir maske alıyorum satıcı diyor ki sivilce yapar ama kullanmayı bırakma geçirecek tamam diyorum. Sivilceler çıkıyor aaa oda Ne bir bakıyorum sadece sivilce çıkma kısmı doğru geçirme kısmı yalannnn! 
Bir tonik alıyorum diyor ki satıcı bak Efsane bir ürün bende kullandım, yüzüne bakıyorum kararsız kalsam da alıyorum. (Onunda sıvılceleri duruyor) diyorum ki kendi kendime belki benimkilere iyi gelir. Oda Ne daha da beter yapıyor. Hal böyle olunca elimin altında artık hiçbir ürün kalmayacak şekilde hepsini çöpe atıyorum. 
Maskeler, tonikler, köpükler yerine artık biraz daha böyle yağlı, doğal ürünlere doğru geçiş yapıyorum. Diyorum ki bu yağ yüzüme en fazla Ne kadar zarar verebilir? Hiçbirşey yapmasa bile nemlendirir. 
Altını çizerek söylüyorum;  burası çok önemli arkasında vaatler kısmı falan yok direk kullanım alanı: salatalar, yemekler. :)
Fakat ben her banyodan önce saç diplerime vıcık vıcık olana kadar yediriyorum. Daha sonra yüzüme ve boyun kısmıma iyice parlayana kadar bir Bülent Ersoy olana kadar sürüyorum.:) Saçımda ve yüzümde yarım saat bekletiyorum. Yüzüme sürdüğümde bir süre sonra hafif bir karıncalanma oluyor. Diyorum bu sefer oldu bu sefer işe yaradı. :) 
Kullanalı 2 hafta oluyor. Saçlarımdaki bıraktığı his şahane. Yumoş yumoş yapıyor. Fakat daha cildimde pek birşey gözlemleyemedim. 
Kokusunu sorarsanız bildiğiniz bizim yemeklere kullandığımız ve normal çiçek yağı kokusunda. Derseniz ki çok rahatsız oldum. Ki ben rahatsız oldum içine bir iki damla kayısı yağı dökerseniz kokusundan da kurtulmuş olursunuz. Ama kayısı yağım yok derseniz çokta rahatsız etmediğini göreceksiniz. 
Saçlarımın dokusu şu an için şahane haftanın 4 günü uyguluyorum. Yarım saat bekletiyorum ve bol şampuanla yıkıyorum.  İçimi rahatlatan kısmı ise doğal ve bir o kadar da yağ olması. Ben herhangi bir kötü etkisini görmedim saçta dökülme sorunu kepek vs. Aksine saçlarım artık daha az dökülüyor. 
Ben ürünü kokusu hariç çok sevdim. 
Şişesinin görüntüsü şahane sırf bunun için bile alınabilir.:)
Fakat aramızda yemek ve salatalar harici benim gibi kullanan var mı :)
Varsa doğru bir yol üzerinde olduğumu yada gerçektende yemeklere kullanmam gerektiğini bana lütfen Yazın.:)

Gününüz güzel geçsin💕
Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

8 yorum:

  1. Avakado yağının en az hindistan cevizi yağı kadar iyi geldiğini okumuştum bir yerde saçlar için canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Hindistan cevizi de çok guzel ve çok guzel kokuyor:)

      Sil
  2. Avokadonun kendisini çok tüketirim. Ayrıca kabuklarının iç kısmında kalan fazlalıkları da hep yüzüme sürerim. E vitamini zengini bir meyve, herşeyinden yararlanıyordum. Şimdi yağını da sizden öğrendim, kesinlikle edinirim. Zaten, yiyebildiğiniz şeyleri yüzünüze de sürebilirsiniz, felsefesi akla çok yatkın. Teşekkürler yazınıza :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende avokadoyu yıyemıyorum görüyorum salatalara çok kullanıyorlar fakat ben pek sevemıyorum..:)

      Sil
    2. farklı bir şekilde de tüketebilirsiniz.. olgun bir avokadoyu kabukları ve çekirdeğinden ayırın. İster blendırda ister çatalla iyice ezin. İçine iki sarmısak ezerek katın, ardından yarım limon sıkın ve az tuz ve zeytinyağını da ekleyerek karıştırın ve ekmeğinizin üstüne sürün yiyin. Seversiniz diye düşünüyorum :)

      Sil
    3. En kısa zamanda deneyecegım bu kadar yararlı bırseyı yıyemıyor olmak cok kotu... tarıf ıcın teşekkürler:)

      Sil
  3. Adsız25/4/17

    Bayıldım yazınıza ama ya :) süperr ;)

    YanıtlaSil
  4. Demek saçları yumuşatıyor, merak ettim iyice. Benim kurtarıcım badem yağı, avakado da aklımda olsun :)

    YanıtlaSil