Cuma, Nisan 28, 2017

Şimdi Buradayım....

Şimdi buradayım

Şimdi buradayım...
Gözlerim kapalı şu anın tadını çıkartıyorum.
Bir salıncak, hava püfür püfür esiyor denizin iyot kokusunu bol bol çekiyorum içime.
Ağaçların hışır hışır ötüşü ruhumu dinlendiriyor...
Ah diyorum keşke hep burada kalabilsem...
Hafızama kazıyorum burayı..
Arka fonda Yasmin levy Mal De L'amor çalıyor.
Bol bol uzaklara dalıyorum...
Ufuk çizgisine bakıyorum elimi uzatsam yakalayacakmışım gibi...
teknelerde balık tutanlar, denize giren çocuklar, martı sesleri...
Bol bol D vitamini alıyorum vücudum için, dengem için, hayatım için...
Ohhh diyorum dünya varmış...
Şimdi diyorum hayat biraz daha çekilir biraz daha yaşanılır oldu...
Bu tatilin bana ne kadar iyi geleceğini düşünüyorum...
Ruhumun nefes aldığını, vücudumun canlandığını, yanaklarımın pembeleştiğini biliyorum..

Sonra birşey oluyor,
Hayırlı işler diyor uzaktan birisi.
Gözlerimi açıyorum...
Dükkandayım...
Hoşgeldiniz diyorum..
Hayat kaldığı yerden devam ediyor..:)

Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

11 yorum:

  1. Çok fazla direnç göstermeye gerek yok aslında.Sizin de yazdığınız gibi hayat,kaldığı yerden devam ediyor bir şekilde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi veya kötü, hayal veya gerçek devam edıyor...

      Sil
  2. Güzel bir yermiş düşlediğiniz.Keşke gerçek olsaymış. Düşünüz yarım kalmış.Buna üzüldüm.Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Okurken bir an ben de sanki oradaydım. Bitişte çok güldüm. Ama gerekli bazen hayalen de olsa böyle güzellikler içinde olmak sanırım metropol kargaşasında. Çünkü başka türlü olunamıyor. bir

    YanıtlaSil
  4. O hayali kaçamaklar da olmasa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmasa hayat yaşanmaz ve katlanılmaz bir yer olurdu

      Sil
  5. Yaa ama hayalmişmiş :D Yine de çok güzeldi.Yaz gelsin denize gidelim :)

    YanıtlaSil
  6. Üzülmeyin... Gün gelecek, hayalinizdeki yerde yaşıyor olacaksınız. Yeter ki hayal etmeyi bırakmayın.

    YanıtlaSil