Pazartesi, Nisan 10, 2017

Marka Mimi

marka

Marka miminde bende varım..:)
Şahane bir mim olduğu dile getirmeme gerek yok herhalde. 
Beni de bu mime davet eden Fulya Erdoğana teşekkür ediyorum.:)
Marka mimi piyasa da olan malzemeler, kullandığımız ürünler, sevdiğimiz ve en beğendiğimiz markaları kapsamakta bakalım benim en sevdiğim şahane markalar neymiş:)

  • Adidas;
Bu zamana kadar aldığım her ürünü hakkını fazlasıyla senelerce verdi. Hala daha aldığım tek bir ürünü yıllarca ilk gün aldığım gibi özenle kullanabiliyorum. Eminim ki adidas kullanmayan aramızda yoktur ve herkes de çoğunluğumuz benim gibi düşünüyordur.
  • Rossmann;
Artık ev temizliği ürünlerinde kesinlikle kimyasal ürün kullanmamaya çalışıyorum. Çünkü ne kadar kimyasal o kadar zararlı oluyor bizim için. Rossmannın temizlik ürünlerini denedikten sonra asla evime kimyasal ürün almamaya çalışıyorum sadece temizlik için çamaşır suyu onu da az miktarda kullanmaya özen gösteriyorum.
  • Yves Rocher
Kullandığım en iyi kozmetik ürünlerinde sıranın en başında geliyor. Farlarından, şampuanına kadar, saç bakım ürünlerine kadar bütün ürünleri kesinlikle benden beş yıldız alır. El kremleri ise en sevdiğim ürünleri arasında. Bir güzelliği ise internetten aldığınız en ufak bir alışverişe bir sürpriz ir hediye veriyor. 

En sevdiğim ve kullanmaktan sıkılmadığım ve en sevdiğim markalar bunlar...
Veeeeee
En sevdiğim yere geldik ben kimleri mimledimmm!

  1. Sihirli Mavi
  2. AUDREY
  3. Dağınık Anne
  4. Değmesin Yağlı Boya
Mimlemede tamamlandığına göre benden bu kadar en kısa zamanda yazılarınızı bekliyorum :)
Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

21 yorum:

  1. üçüde severek kullandığım efsane markalar :)

    YanıtlaSil
  2. Adsız10/4/17

    Ben de tam bir Rossman canavarıyım. Çok değişik ürünler bulabiliyorum.
    Yves Rocher kimyasalı nispeten daha az olan markalar arasında olduğu için benim de mutlaka ziyaret etmeye çalıştığım bir marka

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rossmann su an için benım enlerimden :)

      Sil
  3. Yves Rocher'ı ben de seviyorum, doğum günü haftanda gidersen çok güzel indirim oluyor onu da ben söyleyeyim :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte bu çok güzel oldu teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Zevkli bir mim olmuş gerçekten👍🏻

    YanıtlaSil
  5. Adidas'ın bazı ayakkabılarında sanki eski kalitesi yokmuş gibi geliyor bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen içlerinden bir iki tane kotu cıkabılıyor onunda neden oldugunu gercekten bılmıyorum

      Sil
  6. Adidas ürünelrine katılıyorum eşimin ergenlik döneminden takım formaları var benim canım çıktı onların çıkmaz :))
    Ben de hazırlıyorum bu mimi cankuş..sana paslamıyorum zaten halıhazırda yapmışsın çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben paslama işine coktan yaptımmmm :)

      Sil
  7. Değişik de bir mimmiş ilk defa görüyorum :))) Çooook teşekkürler listede adımı görmek, hatırlanmak şahane ❤
    Ben de çok düşündüm şimdi hangi markaları çok seviyorum acaba... Hmmm... Biraz düşüneyim ve hemen mim listeme ekleyim tazesinden 👍
    Aralarında bir tek Rossman ile henüz kaynaşamadım ama beğenmediğimden değil hiç denk gelemiyorum çevremde mağazası da yok. Tavsiye çok, tanışmam lazım artık :)
    Eline sağlık ve tekrar teşekkürler ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rossmann kendı firmam olsa bu kdar adını zikretmem herhalde:) ben teşekkürler ederim:)

      Sil
  8. Rossmann markasını hiç denemedim.Denemek gerek...

    YanıtlaSil
  9. Biraz geç oldu ama yaptım mimi, çok teşekkürler davetin için Bol Kahveli :)
    http://sihirlimavi.blogspot.com/2017/05/marka-mimi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun yapmışsınız ya o onemlı :) teşekkür ederim:)

      Sil