Çarşamba, Nisan 12, 2017

Drone İle Çekilmiş En İyi Fotoğraflar

drone fotoğrafları

Uzun zamandır yaklaşık 3 senedir drone diye bilmediğimiz bir alet hem fotoğraf çekiyor hemde video çekiyor. 
Bir gün Marmaris'te tekne de yanımızdan bir anda birşey geçti. Bundan 3 yıl önce daha droneler bu kadar yaygın değilken gördüğümüzde çok şaşırdık. Dağların tepelerine çıkıyor, etrafımızda dolaşıyor, denizin üzerinden geçiyor. Bu Ne diye düşünüp konuşurken meğerse drone olduğunu anladık. 

Fotoğraf çekmekte yeni bir teknoloji daha ve gerçekten de çıkan resimler çok şaşırtıcı derecede çok güzeller. Bir konsol üzerinde ileri geri tuşları olan ve isterseniz telefonunuza bağlayıp gezdiği yerleri an be an izleyebildiğiniz bir sistem. Bazen bu resimlere, videolara bakarken zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum bile. Dış mekan düğün çekimlerinde, orman çekiminde, denizlerde şahane görseler meydana çıkıyor. 

Başlıkta da dediğim gibi drone ile çekilmiş en iyi resimler diye tabii ki de bu benim için en iyi ve güzellik kavramı. Fakat bu beğendiğim resimleri sizlerle de göstermek istiyorum. 
İnşallah sizlerde beğenirsiniz.

Drone

drone

drone

drone

drone

drone

drone

drone

drone

drone

Benim en sevdiklerim bunlar siz nasıl buldunuz?
resim kaynak; Pinterest


Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

28 yorum:

  1. Fotoğraflar bence de çok güzel. Bu güzel kareleri droneu takip eden insanlar yakalıyor değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii. Ellerındekı konsol sayesınde hem vıdeo hemde fotoğraf çekebiliyorlar.

      Sil
  2. bunlar drone ile mi çekilmiş harika ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hepsi drone İle Çekilmiş hepsi birbirinden şahane değil mi:)

      Sil
  3. Allah biliyor bu cihazın beni nasıl korkuttuğunu onu gördükçe acayip şeyler dönüyor aklımda.
    Resimler şahane bu aç uğruna kullanılır ama o nasıl bi görünüm nasıl bir biçim ya,o biçim 🙃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok farklı bir tarzı var demi ama:) sanki bir böcek gibi:) sinsi sinsi dolaşıyor tepemizde:)

      Sil
    2. Yukarıda aç demişim ya o aslında amaç olacaktı olamadı :)

      Sil
    3. Ama ben senın her dılınden anlıyorum merak etme:)

      Sil
  4. Ikıncı resım cok guzell 👍Fotograflarda asırı kalıtelı,

    YanıtlaSil
  5. nasıl güzel fotoğraflar öyle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen gerçek olduklarına ınanmak zor:)

      Sil
  6. Hepside Çok güzel kareler gerçekten son resme bayıldım :)

    YanıtlaSil
  7. Hepsi çok güzel görünüyor. İlk baştaki ve yunusların olduğu fotoğraflar çok hoşuma gitti...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir zamanlama değil mi? :)

      Sil
  8. Muhteşem kareler yakalanmış.Ben bu aleti daha birkaç hafta önce eşimle dizi izlerken bu sahneler nasıl çekilmiş soruma yanıt olarak öğrenmiş oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet artık dızılerde bıle on planda:)

      Sil
  9. bir ara youtubeda japonik diye bir kanal vardı sonradan kapattı kanalı. Japonya'da yaşayan bir Türk, dronu var. Bir videosunda Fuji dağına çıkmıştı ve dronu ile videoya çekmişti dağı. Drone dağın tepesinden insanlar görünmez hale gelene kadar, dağ belirgin şekilde görülene kadar uzaklaşmış ve daha sonra yavaş yavaş geri dönmüştü. İçimden bir şeyler kopuyor gibi hissetmiştim büyüleyiciydi. Drone muhteşem bir şey.

    YanıtlaSil
  10. bahsettiğim videoyu buldum, uhdrone kanalın adı. link: https://www.youtube.com/watch?v=99Tbj450XAw

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen ızliyorum:)

      Sil
    2. Şahane bir video olmuş. Ve cok kalabalık bir yer:)

      Sil
    3. Evet baya kalabalık :)

      Sil
  11. sahiden ne güzel fotolar yaa.

    YanıtlaSil