Çarşamba, Mart 29, 2017

2017 Mezuniyetine Az Bir Zaman Kala!

mezuniyet

Ahh mezuniyetim..!
Üniversitelerin kapanmasına çok az bir zaman kala, okulda en büyük telaş..

MEZUNİYET..
Yıllardır süründüğümüz, yeri geldiğinde uyukladığımız, yeri geldiğinde derslerden kafamızın kalkmadığı ve unutulmayacak zamanlar yaşadığımız, tarifsiz mutluluklar-mutsuzluk tattığımız ve en değerli insanları tanıdığımız okuldan ayrılma vaktinin habercisi..

Ne kadar gülüp eğlensek bir yanımız deli gibi sevinse de, kısa bir zaman sonra gerçek hayata adım attığımızda ailemizin kanatlarının altından çıktığımızda, ayaklarımızın artık yere basması gereken zamanda ah keşkeee şimdi üniversite zamanı olsa diyeceğimiz günler kapımızda..

Üniversiteye başlamadan önce çok büyük bir olay, erişilemeyecek bir adım gibi görürdüm. Ama gerçekler gün yüzüne işte bu mezuniyetten sonra çıkıyor. Evet üniversiteyi kazanmak çok büyük bir meziyet fakat bence mühim olan üniversite gibi bir kurumdan sonra elimizde kalan bilgiler yetenekler ve bunlarla yapabileceğimiz işler..

Neyse çokta iç karartmaya gerek yok. Herşey nasip kısmet, dilerim Allah'tan her gencin kalbindeki her annenin babanın yüreğinde versin. 

Peki o mezuniyette nasıl bir saç yapılmalı ve kıyafet nereden alınmalı?
Kep takılacağı için bence salaş bir seçeneği şahane olur diye düşünüyorum. Bakalım bu senenin mezuniyet modası nasıl?


Dalgalı saçın ve maşanın hiçbir zaman benim gözümde modası geçmeyecek.

mezuniyet 2017

Modası geçmeyecek bir model daha varsa bence oda örgü ve balıksırtı modelleridir.

mezuniyet 2017

mezuniyet 2017

Mezuniyet dedik düğün demedik o yüzden bence bu kadar günlük bir topuzu mezuniyet kaldırabilir sizce?
mezuniyet 2017

Konu mezuniyet olunca Saçı ve makyajı olabildiğince sınırlamakta fayda var. Çünkü zaten bu mezuniyetin bir de balosu olacak o zaman istediğiniz gibi abartabilirsiniz.:)

Kıyafet seçimi ise iki senedir takip ettiğim genelde mezuniyet içinde hazırlanan bir koleksiyon.
Herkesin alabileceği fiyatların uçuk olmadığı Koton'un DİLEK HANİF koleksiyonu bence her sene mezuniyet için oldukça başarılı kalıplar ve şahane eserler çıkartıyor. Eğer ki bu sene mezuniyetiniz varsa ve çok abartılı birşey istemiyorsanız tavsiyemdir ki kesinlikle Dilek Hanif koleksiyonunu dört gözle bekleyin.
Eminim şahane eserler yaratacaklardır.

2016 yılı için hazırladığı mezuniyet koleksiyonundan bir iki parçayı da sizlerle paylaşmak istiyorum.

mezuniyet

mezuniyet

mezuniyet

Sizin favori saç ve kıyafetiniz hangisi?


Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

18 yorum:

  1. Benimm mezuniyetim yaklaştıı,mezun olacağım,okuldan kurtulacağım diye beni bi mutluluk sardı anlatamamm :D Ama kendi ayaklarının üzerinde durmak konusu da başlı başına bir sorumluluk gerçekten. Allah hakkımızda güzel,kolay,iyi olanı verir inşallah,mutlu günler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım hakkında hayırlısı:)

      Sil
  2. Faydalı bır yazı olmus 😊

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok güzel :) Favorim en sonuncu kıyafet ve balıksırtı saç :)

    YanıtlaSil
  4. Bende su sıralar mezuniyet telasesindeyim hem derslerim hem cekim ayarlamaları kiyafet ayakkabi derken güzel bir yazi olmus emeginize saglik 😊

    YanıtlaSil
  5. ben saçıma düz fön çektirip gitmiştim ya ne kötüymüş .-((

    YanıtlaSil
  6. Kotonun çiçekli elbisesine vuruldum resmen :)

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı uğurlu olsun inşallah dilerim herşey güzel gönlünce olur bende saç modeli üçüncü olanı beğendim elbisede hepsi de çok güzel ama ilk olanı beğendim 😀😊 sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Hüzün ve sevinç bir arada oluyor. İyi ki mezun oluyorum ile keşke biraz daha kalsam arasında bit yerlerdesiniz. Ama mezun olmak iyidir ya...

    YanıtlaSil
  9. Mantık dahilinde ne yapsanız yakışacaktır bence.
    Unutmayın;
    Gençlik En Büyük Güzellik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede genclerımızın ilk once bu fıkrı benımsemelerı gerekıyor galıba:)

      Sil