Perşembe, Ocak 12, 2017

Sigara Kokusuna Mucize Baharat!

evdeki sigara kokusu için

Bayanlar evdeki sinmiş sigara kokusundan bıktınız mı?
Bende bıktım ve sizde benimle aynı fikirdeyseniz bu baharat bizim işimize çok yarayacak!

Evlerimizde sigara içmesek bile bir misafir geldiğinde veya arkadaş topluluğunda elbet ki aramızda sigara içenler oluyor. Daha önce hiç sigara içilmemiş evde ise o sigara kokusu gerçekten çekilmez oluyor. 

Halılara, perdelere, koltuklara aklınıza gelebilecek her türlü eşyaya sigara kokusu siniyor. Ben uzun zamandır bu konudan muzdarip olduğum için çözümü lavanta da buldum. Oda parfümleri, spreyler anlık olarak geçirse de LAVANTA derdinizi birebir çözecektir.

Kullanımı ise; Kuru lavantayı küçük tava olur, küçük süt tasları olur yani ocakta kavurubileceğiniz ufak bir tava içerisine az bir miktarda kokuyoruz isterseniz içerisine türk kahvesi de koyabilirsiniz. 
Tavayı kısa süreli aralıklarla çevirin ki lavanta yanmasın. Lavanta ısınmaya başladıktan sonra duman çıktığını ve şahane kokunun geldiğini duyacaksınız. 
Duman çıkmaya başlayınca istediğiniz oda da tavayı gezdirin. Duman bitince tekrar aralıklarla tavayı çevirin ve lavantayı tekrar ısıtın yanmamasına özen gösterin. 

Sigara kokusu için evi havalandırdıktan sonra bu işlemi yaparsanız lavanta kokusu daha da kalıcı olacaktır. Bu işlemi yaptıktan sonra sigara kokusundan eser kalmayacaktır.
Bir nevi tütsü gibi fakat tütsü kadar ağır değil. 

Dilerseniz sadece türk kahvesini de yapabilirsiniz fakat lavanta kadar kalıcı bir kokusu olmayacaktır.

Gününüz güzel geçsin...



Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

33 yorum:

  1. Ne güzelmiş. Ben de şöyle bir şey yapıyorum. Body Shop'da satılan bir mumluk var. Alta mum koyuluyor, üst haznesine de istediğimiz aromatik bir yağdan koyuyoruz. Ben o hazneye birazcık su koyup içine de lavanta yağı damlatıyorum. Mum yandıkça odaya çok güzel bir koku veriyor. (Hatta gribal durumlarda lavanta yağı yerine okaliptus ya da vicks de olabilir)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk defa duydum ama hemen alıcam :) teşekkürler:)

      Sil
    2. Bu yöntemi ben de yapıyorum şu ısınıyor yağlar harekete geçiyor lavantayi ayrı seni ayrı severim❤lavanta kokulu kız 😚

      Sil
    3. Ben lavantayı çok severim amaaa senidaha da coook severim canımsın 💕

      Sil
  2. Lavanta kokusu geldi burnuma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her gece yapıyorum kokusu bana terapi gibi geliyor:)

      Sil
  3. Ayy ne guzelmis. Bizim ewde sigara ictirmesem de :) baskalarinin evine gidince bayaa sinmis oluyor we herks bu durumdan cok sikayetci mutlaka bilgilendirecegim onlari

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her bayanın şikayetçi oldugunu kendımden bılıyorum :)

      Sil
  4. güzel yöntem eskiden içilirdi evde artık içirmiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende gecen seneye kadar ıcırıyordum artık ıcırmıyorum :)

      Sil
  5. Ciddi bir probleme güzel bir çözüm önerisi.. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  6. Güzel öneri... Bilmiyordum... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Yaa lavanta kokusunu hiç sevmem ama sigara kokusu mu lavanta mı dersen kesinlikle lavanta derim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sıgara kokusundansa lavantaya bende talibim :)

      Sil
  8. Bu çok iyi ama ben bazı güzel kokularda da tıkanıyorum. Öyle ağır bir koku yayılıyor mu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğer ki lavantayı tava da kuruturken fazla yakmazsanız cok fazla kokusu tıkamıyor.. yanı dumana baglı :)

      Sil
  9. Evde sigara içmek yasak ama çok kolay ve güzel bir şeymiş hemen deneyeceğim özellikle kahveyi . Teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel kokması ıcınde yapılabılır cok hos bır hava katıyor evın kokusuna :)

      Sil
  10. Evdeki sigara kokusundan toptan kurtulalı epeyce oldu.Hala kullanıp ihtiyacı olan arkadaşlara önereyim bunu :)

    YanıtlaSil
  11. İnanılmaz faydalı bir bilgilendirme oldu bu. İlk iş lavanta alıp hemen deneyeceğim bunu.
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesınlıkle deneyın kolay gelsın :)

      Sil
  12. Lavantayı çok severim. Öneri için teşekkürler. Hemen denemeli:) Bu arada blog keşif etkinliğinden buldum sizi. BLogunuzu ve diğer sosyal medya hesaplarınızı takibe alıyorum Bana da beklerim:)http://ikikatmavi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel bir fikirmiş. Bizde sadece mutfakta içiliyor olsa da deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizdede mutfakta içiliyor sadece mutfak için kullanıyorum fakat evi de elden geçiriyorum tabii ki:)

      Sil
  14. ayy bu süper bi fikirmiş! sigara kokusundan nefret eden biri olarak çok işime yarayacak <3

    YanıtlaSil
  15. Hemen bunu deniyorum, bu yazını ile keşfettim blogunuzu, beklentim çok yüksek :) Sizi takipteyim artık bize de bekleriz,
    http://hedefbodrum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  16. Sigara... Gördüm ve burada buldum kendimi. Ne yazık ki içiyorum. Bu çok güzel bir öneri. Çamaşırların aralarına koyar kızım minik torbalarla, alıp ilk işim yarın denemek olacak. Sevgiler canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok buyuk faydasını goreceksınız bende yazlık kışlık yaparken kıyafetlerın arasına tıkıştırıyorum:)

      Sil