Çarşamba, Ocak 25, 2017

Antik Fincan Takımı Sahibini Buldu

fincan

Bu şahane antik fincan takımını kazanan belli oldu. Katılımcılara çok teşekkür ediyorum. Bu güzel fincan takımını güzel günlerde ve mutlulukla kullanmasını diliyorum.

Katılımcılar;

  1. Elif karakoç
  2. Çağla gömenoğlu
  3. şeydanur dinçer
  4. dağınık anne
  5. senem çapacı
  6. yenilenme projesi
  7. elif ipek durmaz
  8. zehra ertuğru
  9. daha mutlu yaşam
  10. derya
  11. annesinin prensesi
  12. esma tezgi
  13. anne güncesi
  14. sessizkaldım

Çekilişimi kazanan DAĞINIK ANNE oldu. 
Antik fincan takımını güzel günlerde kullanması dileğiyle..
Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

30 yorum:

  1. Keyifle kullansın kazanan arkadaş...

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederiz Efendim Güzel günlerde Kullansın inşallah :) Sana da teşekkür ederiz bu güzel etkinlik için emeğine sağlık sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. çok şık bir fincan takımı keyifli günlerde kullansın "dağınık anne"

    YanıtlaSil
  4. İyi günlerde kullansın kazananız. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Heeeey! Şans bana da güldü mü yani :))) Bu güzel haberler güne başlamak harika oldu!
    Çok teşekkür ederim Bol Kahveli! Tekrar hayırlı olsun yeni blogun aydönümü ;) İçtiğimiz kahvelerler kutlarız artık ;) Size de fotoğraf gönderirim inşallah ;)
    Şansımız daim olsun
    Tekrar teşekkürler, sevgiler ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlu olmanıza çok sevındım :) tabii ki de resımlerını en kısa zamanda beklıyorum :)

      Sil
    2. Dağınığımmm iyi günlerde güzel, ferah kahveler içersin inşallah ben kazanmış kadar sevindim senin adına :) 40 yıl hatırlı Bol Kahveli günlerin olsun inşallah :)♥♥

      Sil
    3. Çok güzel bir kahve takımıydı gerçekten gönlü bol emeğinize sağlık :). Dün son dakika dahil olduğum çekilişi çok sevdiğim bir arkadaşımın kazanmasına çok sevindim. Bol kahveli güzel paylaşımlar da yeniden görüşmek dileğimle sevgiler :)♥

      Sil
    4. teşekkür ederim canım benım bir dahakine inşallah sana nasıp olur belli mi olur :)

      Sil
    5. Vuhuuu kahveye fincanda tmm bahane kalmadı😎👏👏👏

      Sil
    6. Güle güle kullan Dağınık, miss gibi keyif kahveleri iç :))

      Sil
    7. Çooook ama çoook teşekkür ederim Zehram, Bitirimim, Gökçecim :))) Hep beraber de içmek nasip olsun inşallah <3 Ben de şaşkınlık içindeyim şansım dönüyor mu ne :D Blog yaradı bana :P
      Ahahah Bitirimcim evet bahane de kalmadı mecbur pamuk eller mutfağa artık :D Ama sen beni mutfağa sokmazsın bence :P (yol yapayım :P)

      Sil
  6. Dağınık Anne sana kahveye geliyorum hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel Handancım geeeel geeeellll :) Geldi takımlarım da hazırım artık :D

      Sil
  7. güzel günlerde kullansın :)

    YanıtlaSil
  8. Dağınığın kazanmasına çok sevindim :) Tebrik ediyorum arkadaşımızı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Yurdagülcümmm sağolasın :)

      Sil
  9. Tebrikler, güle güle kullan Dağınık Anne. :)

    YanıtlaSil
  10. Güzel günlerde kullansınlar,bu model takımlar bizde de var anne evinde olduğumdan her zaman çıkartamıyorum,bunlarda içmeni keyfi ve havası ayrı oluyor bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklıolmakicin, teşekkür ederim! Ben vitrinde bırakmıyorum pek takımları hepsini kullanıyorum :D Ama artık oğlum müsaade ettiği sürece bakalım ;)

      Sil
  11. Dağınık anne'yi tebrik ediyorum. Güzel günlerde keyifle kullansın inşallah :)

    YanıtlaSil