Cuma, Mart 03, 2017

Duvarlarda Yeni Şıklık - Geometrik Desenler!

duvar desenleri

Geometrik desenler artık kağıtlarda kalmayacak.
 2016-1017 de yeni başlayan akım ise geometrik desenler!
Çok farklı tarzda bir sanat ve bu sanatın duvarlara yansıması da şahane görüntüler sunmuş.

Evlerimizi daha da modernleştirmek istiyorsak tek yapmamız gereken geometrik desenleri ve origami de dahil olmak üzere duvarlara uygulamak. Yapışkanlı olmasından ötürü rahatlıkla uygulayabilirsiniz.

Öyle ki yatak odalarında yatak başlığı olarak, duvarlarda farklı görsel desenler olarak, kuşlar, geyikler ve daha bir sürü şekillerde evimizin farklı alanlarına şıklık katmak için artık kullanabiliriz.

Derseniz ki ben internetten alışveriş edemiyorum sizlere şahane bir fikrim var.
Arkası yapışkanlı rulolar kırtasiyelerde satılmakta. İstediğiniz deseni çizip falçata yardımıyla kestikten sonra duvarlara uygulayabilirsiniz.
Tabii ki yine bayanlarda çareler tükenmiyoor:)

İnternette nasıl buluruz diye sorarsanız şu an için yurtdışı alışveriş sitelerinde bulabilirsiniz.


duvar

dekor

dekor

dekor

dekor

dekor

dekor

dekor

dekor

dekor

dekor

dekor


Ben çok beğendim sizler neler düşünüyorsunuz?

Mutlu bir hafta sonu olsun...

Resim kaynak; Pinterest
Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

33 yorum:

  1. Hayvan figürlü olanları çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de yaptığım yağlı boya tablolarda ve halılarda geometrik desenleri çok severim.Tam benlik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende duvarlarda el emegı seyler gormeye bayılıyorum bana daha gercekcı gelıyor :)

      Sil
  3. ben çok beğenemedim ne yalan söyleyeyim :)

    YanıtlaSil
  4. Sanki bir az soyuq durur divarlarda. Ofis və çalışma odasına daha bir yaraşar kimi gəldi. Amma sevdim də açıqcası. Tam yeni dünyanın modern deseni havası var. Baxaq bu tərz bizim ölkədə də tutulacaqmı. Gözəl paylaşım üçün təşəkkürlər.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. genel de ofislerde kullanıyor fakat bu sene evlere de bolca yansımış :)

      Sil
  5. bazılarını hiç tercih etmezdim ama geometrik olanlar güzel..

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş görünüyorlar, bu aralar ben de salonda neyi değiştirsem diye bakıp duruyorum, ev halkı daha değiştirmeden itirazlara başladı....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen ufak bır degısıklık bıle eve farklı hava katıyor :)

      Sil
  7. Çok güzel fikirmiş, bayıldım :)

    YanıtlaSil
  8. Güzeller... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Selam :) Üçüncüsü çok hoşuma gitti. Ben böyle duvar süslerini severim. Bir ara iyice dadanmıştım ama şimdi çocuklar zaten ele aldılar bu işleri, karışmıyorum. Odamda kullanabilirim. Emeğine sağlık. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cocuklar ele aldıysa o zaman kısısel alanınız ıcın degısıklık en ıyısı :)

      Sil
  10. Müthiş görüntüler.. Ev tasarımına yeni bir soluk getireceğine inanıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede bu senenın ofislerde ve modern tarzda ki evlerde yeni bir soluk olacak :)

      Sil
  11. Bu tarz geometrik desenler çok modern duruyor :)

    YanıtlaSil
  12. Belirli açıdan bakınca 3 boyutlu olanlar çok iyi olur aslında..

    YanıtlaSil
  13. Adsız4/3/17

    Ba-yıl-dım💖💖 Hem bloğuna Hem yazına💖💖💖

    YanıtlaSil
  14. Ucgenli olanlari cok begendim. :) Tesekkur ederim. 😊

    YanıtlaSil
  15. Adsız4/3/17

    Odamı yeniden dekore etmeyi düşünürken bu yazıyla karşılaşmak çok güzel oldu. Çok beğendim geometrik desen fikrini fakat nasıl hayata geçirebilirim bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  16. Hepsi çok güzel, çok aklıma yattı. Bu arada takibe aldım, bana da beklerim. :) https://ladyoflochaber.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldınız tabıı kı hemen gelıyorum :)

      Sil
  17. Gerçekten tümü çok hoş :) Takipteyim! Sizide kendi bloguma beklerim :) www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil