Salı, Şubat 28, 2017

Yılanlar Ve İguana-Hayatta Kalma Savaşı

iguana

BBC'nin hazırladığı iguana ve yılanlar arasındaki savaş.
Bu resimde gördüğünüz iguana temsili az sonra videodaki iguana ise küçüçük bir yavru.
Vahşi doğada hayatta kalma çabası ile yılanlar ve daha bir çok canlı ile savaşmak zorunda.
Peki bu savaşta kim galip olur dersiniz?
Hayatım boyunca belki de izleyip en çok etkilendiğim 2 dakikalık bir belgesel.
Bebek bir iguananın yılanlardan kaçış hikayesi gibi.
Belki izlemiş olanınız vardır fakat ben çok ama çok etkilendim.

Videonun sonunu anlatmak istemiyorum.
Çünkü çok heyecanlı.
Sizce bebek iguana mı kazanacak yoksa dev yılanlar mı?
Ölüm burnunun ucunda...







Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

16 yorum:

  1. Kâbus gibi bir yer, ıyk :) Metos'a izlettirmeli, yılan delisi oğlum orada ne mutlu olurdu.

    YanıtlaSil
  2. Adsız28/2/17

    Seyredecek bir şey bulamadığımda severek izlediğim belgesellerdir.

    YanıtlaSil
  3. Yok böyle birşey yılanlardan zaten korkardım bir de bunu görünce o zavallı hayvan tam bir kahramanmış bence

    YanıtlaSil
  4. Çok ürktüm yaaa:( O neydi öyle... Başarılı video... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Kalabalık ve seri bir yılan sürüsüne karşı tek başına hayatta kalma mücadelesi.Hele o en sonuncu yılan var ya tam yakaladı derken çukurun dibini gördü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. orada zaten ınsanın bır nefesı kesılıyor :)

      Sil
  6. Her seferinde soluksuz izliyorum, sonra da sevinip duruyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepımız aynı tepkıyı vermısız demek kı :)

      Sil
  7. Haftasonu belgeselim çıktı :))) Çok teşekkürler <3

    YanıtlaSil