Cumartesi, Şubat 04, 2017

Rossmann Ürün Yorumları

rossmann

Merhabalar,
Sizlere Rossmann alışveriş yayınım da aldığım ürünleri deneyerek yorumlayacağımı söylemiştim.
Ürünlerin hepsini tek tek denedim ve sizlerle yorumlarımı paylaşmak için buradayım.:)


1.Domol WC-tuvalet temizliği;

Ürünün kokusu tam bir limon. Kullanımı ise köpük kıvamında sıktığınızda ince şerit gibi çıkıyor ve sonradan kabarmaya başlıyor. Dikkat etmeniz gereken şey ise sıkarken şişeyi ters tutmak. Tuvalette kirlerin kaldığı bölgeye sıkarak ovuyorsunuz ve parlaklığı gitmiş tuvaletler için birebir. Kullandığınız anda klozetleriniz hemen anında parlıyor. Normal tuvalet temizleyicilerini sıkamadığımız yerlere bile çok kolaylıkla sıkabilirsiniz. Ben çok memnun kaldım. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Fiyatı; 5.99tl

2.Flink & Sauber Elektrik Süpürgesi Tableti;

Bir limonlusu bir de zambak kokulu var. İkisini de dayanamayıp aldım. Çünkü kokulara karşı çok büyük tutkum var. Her yer mis koksun bana göre. Bir blogger arkadaşımda gördüğüm bu ürünü hiç beklemeden gidip aldım. Fakat toz torbalı süpürgelerde kullanılır yazıyor. Ben makinem toz torbasız. Tozun biriktiği hazneye koydum fakat orada kokusu pek çıkmadı. Süpürgelerin genelde arka tarafında hava çıktığı bir yer vardır kapaklı bende oraya sıkıştırdım ve şahane oldu. Makineyi çalıştırdığımda ev mis gibi limon ve zambak kokuyor. Eğer sizinde süpürgeniz toz torbasızsa sizde aka tarafında hava çıkan yere koyabilirsiniz. 
Limonlusu 2.99tl Zambak kokulu tablet ise 4.99tl. İkisinin arasındaki fiyat farkını anlamadım ama galiba limonlu pek satılmadığı için fiyatı daha uygun. 

rossmann

3. Pantene Keratin Yağı;

Pantene bu aralar gerçekten de bütün ürünlerinde bana göre atak yapmış durumda. Kıvamı çok koyu değil çok da sıvı değil fakat kuaförlerde kullanılan ürünlerin hemen hemen aynısı diyebilirim. Hem fiyatı çok uygun hemde saçları yumuş yumuş yapıyor. Ben bu üründen ciddi anlamda çok memnun kaldım. Fiyatı ise 8.95tl. Pahalı ürünlerle şu an bence boy ölçüşebilir.

4. Essence Lash & Brow;

Ürünü alıp almamak konusunda çok kararsız kaldım. Fakat iyiki de almışım. Kaşlarınızda düşme problemi varsa bu ürün birebir diyebilirim. Kıvamı jel tarzında, ilk sürdüğümde az sürdüğüm için pek istediğim sonuçu alamadım ama ikinci denemem de fazla fazla sürünce kaşlarım verdiğim şekilde ellemediğim sürece kaldı. Yani Rossmann'ın bu ürünü de benden sınıfı geçti. Fiyatı ise 9.00tl civarında. Tam olarak hatırlamıyorum. Fakat kaş düşmesi gibi probleminiz varsa bu ürün derdinize çare olacak. 

Rossmann'ın her ürününe dediğim gibi bayılıyorum ve hiçbiri daha bugüne kadar beni hayal kırıklığına uğratmadı. 

Sizler bu ürünleri denediniz mi?

Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

21 yorum:

  1. güzel günlerde kullanın:) sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ya şu domol markasının ürünleri gerçekten çok popüler bir dahaki rossmann alışverişimşz de inceleyelim :)

    YanıtlaSil
  3. Domol u çok duydum. Denemek istiyorum. Benimde şampuan değiştirmem lazım. Hem şampuan hem bu bakım yağını alabilirim. Güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şampuanı kullanmadım ama yağ efsane:)

      Sil
  4. İyi günlerde kullan....

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler yazı için :)

    YanıtlaSil
  6. Elektrik supurgesi tabletini ilk gittigimde alacagim,cok merak ettim😄

    YanıtlaSil
  7. Tuvalet temizleyicisini merak ettim. takığımm evin o bölgesine...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz biraz o bölgelere takmış durumdayız:)

      Sil
  8. Domol ürününü çok merak ettim ve tabii ki süpürge kokusunu daha önce hiç duymamıştım. İzmir'de Rossmann mağazaları varmı bilmiyorum bir araştırayım varsa bu iki ürünü denemek isterim teşekkürler paylaşım için sevgilerimle 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmir'de genelde merkezlerde var Karşıyaka da kemeraltında Hatay'da Çankaya'da daha pek yaygınlaşmadı.

      Sil
  9. Pantene hariç diğer ürünlerin hepsini severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende pantanenin yağını çok sevdım aslında yumuşacık yapıyor.

      Sil
  10. Domol'un wc köpüğünü kullandım. Fikir olarak çok güzel ama çok etkin temizlememişti.
    Bu arada blogunu yeni keşfedip geldim, bende de bir kahveye beklerim ;)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz.. tabii ki hemen gelıyorum:)

      Sil