Salı, Şubat 14, 2017

Haydi Yazın! 14 Şubat'tan Ne Beklediniz Ne Buldunuz?

14şubat

Haydi başlayın içinizi dökmeye...
Neydi bugüne dair hayalleriniz,
Ne planlamıştınız? Neler vardı aklınızda?
Çok mu mutlu oldunuz yoksa hayal kırıklığına mı uğradınız?

Haydi bizlerle paylaşın!!

İster ANONİM isterseniz açık açık bizlere çok mutlu oldunuz çok mu şaşırdınız neler hissettiniz anlatın! 

Nasıl geçti/geçiyor sevgililer gününüz? 
Ha birde sevgililer günü de neymiş diyenler duyar gibiyim ama sizlere de saygım sonsuz...

Hergün sevgililer günü ama bugünün adı sevgililer günü...

Haydi bizlere dökün içinizi!
İnanın yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum....:)

Mutluluklarınızı/hayal kırıklıklarınızı anlatın ve rahatlayın...
Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

13 yorum:

  1. Hahaha, benim hiçbir beklentim yoktu. Çok şükür sevgi için bir güne ihtiyacım yok. Geçenlerde Can'a zorla yemek ısmarlatmıştım, bugüne saydık :D Zaten dünden beri evde yok adamcağız. Sevdiklerim için taco yaptım bu akşam ilk defa, çocuklarım, annem , Aynur sofraya bir arada oturamasak da keyifli sohbetlerle yedik. Daha ne olsun ki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne guzel daha ne ıster kı ınsan :)

      Sil
  2. Beni ağlattı yaa 😃 Bende beklemiyodum.Çocuktan dolayı hediye falanda alamadım.Açıkcası hiçbirseye vaktimde kalmadı.Derken aksam esim geldi.Yemegir hazırlarmisin dedi.Mutfağa bir gittim notlar var.Beni en çok etkileyende "Bana en güzel hediyeyi 7 nisanda verdin " oldu.Kızmn dogum gnü.Ve en sevdigm tatlı ve cikolatayı almış.Sıkıcada sarıldı daha ne olsun 😃 mutluyum yani 😃

    YanıtlaSil
  3. Adsız15/2/17

    Ahhhh nasıl desem ki umusamaz mı demelıyım yoksa normal bir gün sayması mı? Boyle geldı boyle gıder geçmiş olsun sevgililer günümüz...

    YanıtlaSil
  4. Benim için normal bir günden hiç bir farkı yoktu, maalesef :)

    YanıtlaSil
  5. Şahsen biz sokaklarda daha az dolaşan çiftler görmek istedik ama hep gözümüzün önünden dolaşıyorlardı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dün çiçekler çikolatalar ucusuyordu :)

      Sil
  6. Benimde pek bir beklentim yoktu açıkçası evli olduğumuz için pek birşey yapacağını sanmıyordum ama sağ olsun iş yerime bir paket gönderdi bu içinde keklerrin olduğu paketlerden bende bir takım kupası aldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne mutlu demek kı ters kose yapmıs esınız :)

      Sil
  7. maddi bir şey beklemiyordum çünkü o gün zaten ne alınacaksa 2 katı fiyatta olduğu için,, beklemediğim bir gün de gelmesi beni daha çok şaşırtır ve mutlu eder. Onun için sevgililer günü diye bir günü özelleştirmedik takvimimizde.
    Onun dışındaki tüm özel günler kutlanır, kısacası dünün özel bir anı yoktu bizim için:)))))

    YanıtlaSil