Cumartesi, Şubat 11, 2017

Hayal Mimi


Uzun zamandan sonra mim yazısı yazıyorum ve şansıma da FATOFOTOFAN'ın hayal mimiyle karşılaştım. En sevdiğim mimlerden...
Hemen sorulara geçiyorum.

1.Hayal kurmaktan hoşlandığınız yer yada zaman dilimi var mı?

Yani aslında insanlar ve tüm dünyada ki insanlar için galiba geçerlidir ki hayal kurmak için bir yere bir mekana bir saate ihtiyacımız yoktur. Genelinde uykuya dalmadan önce, huzurlu bir anınızda, veya çok sıkıldıysak zaman ve mekan fark etmeden beynimiz hayal dünyasına geçiş yapabiliyor. Fakat tabii ki de bende bir deniz kenarında oturup saatlerce saçma sapan hayaller kurmayı isterim.

2.En çok neyin hayalini kurarsınız?

Mutsuzken mutluluğun, mutluyken ve huzurluyken yapmak istediklerimin ve keşke böyle olsaydı diye düşündüğüm şeylerin, bazen yalnızlığın, hayatımın, sevdiklerimin, istediklerimin...

3. Şimdiye kadar hayallerinizi gerçekleştirdiniz mi?

Hayır. Daha çok yolun başında olduğumu düşünüyorum ve hiçbirşey için acele etmemeye çalışıyorum. Hayallerim ve isteklerim için elimden gelenin en iyisini yapmak için zamana ihtiyacım olduğunu düşünüyorum.

4.Henüz gerçekleşmemiş ama ileride gerçekleşecek dediğiniz bir hayaliniz var mı?

Bir gün inşallah ülkeyi dolaşmak istiyorum. Canım nereye isterse oraya gitmek istiyorum. Önümü arkamı düşünmeden, gelecek kaygısı olmadan, yeni yerler keşfedip yeni insanlar tanımak, dil öğrenmek ve bilmediğim hayatları gözlemlemek istiyorum. 
Çok mu şey istiyorum..?


Bakalım ben kimleri etiketledim....
  1. Ece evren
  2. blogluYORUM
  3. metebilge.blogspot.com.tr
  4. değmesin yağlı boya
Bu mim bizi başka yerlere götürüyor ben ne istiyorum ve şimdiye kadar ne yaptım diye bir düşündürüyor...


Birde unutmadan;
Büyük düşünün, çok isteyin!

Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

14 yorum:

  1. Geçek olması dileğiyle :).

    YanıtlaSil
  2. Hayallerinizden gerçekleşen mutlaka vardır yaaa.Fazla mı mükemmeliyetçisiniz acaba?Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keske fazla mukemmelıyetci olsam:) kesınlıkle o ben degılım:) yani misal veriyorum üniversite bitirmeyi hayal olarak gormuyorum kesınlıkle olması gereken birşey...hayaller biraz ütopyada oldugu ıcındır belkı:)

      Sil
  3. Umarim tum hayalleriniz gerceklesiir!

    YanıtlaSil
  4. Son maddeye bayıldım. Benden geçti, sen yap kendini kurtar :D

    YanıtlaSil
  5. İkinci cevap sanırım herkes adına verilmiş çok güzel, gerçekçi, bir cevap.

    Tüm hayallerin gerçekleşmesi dileğimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) inşallah sizin dilekleriniz yanımda olur bu süreçte :)

      Sil
  6. Bu mim çok güzel ben de yapmıştım
    Çok güzel yapmışsınız.Bütün hayallerinizin gerçekleşmesi dileği ile :)

    YanıtlaSil
  7. ülkeyi biz de dolaşmak istiyoruz, bir de mutsuzken mutlu olmak :) umarım hep birlikte mutlu oluruz :)

    YanıtlaSil
  8. ne güzel hayalleriniz var umarım gerçekleşirler. :)

    YanıtlaSil
  9. İnşAllah tüm hayallerin gerçek olur mutlu günler :)

    YanıtlaSil