Çarşamba, Şubat 15, 2017

Hangi Yumuşatıcının Kokusu Daha Kalıcı?

yumoş

Daha blogger dünyasına girmeden önce ve yeni evlendiğimde tek araştırdığım yılmadan eve alıp hep yeni ürünler denediğim tek ürün yumuşatıcıydı.
Çünkü kokulara karşı aşırının da aşırı derecesinde büyük zaafım var. Herşey güzel kokmalı. Ev güzel kokmalı, dolabı açtığımda çamaşırlar güzel kokmalı, aklınıza gelebilecek herşey güzel kokmalı öyle ki eve girerken kapı açtığımda güzel koku yüzüme çarpmalı. Durumum hala aynı. 
Çevremdeki insanlar  internette ayakkabı, kıyafet ararken ben hangi yumuşatıcı daha kalıcı, ama kalıcığının yanı sıra hangi daha güzel yumuşatıyor diye araştırırdım. Birde bunun alışveriş kısmı var belki bir saat belki daha fazla yumuşatıcı bölümünün önünde testler yapar hangisi daha güzel kokuyor diye saatlerce burnuma işkence ederdim.

Bazı bloglarda görüyorum ki ürünlerin isimlerini yazmakta çekiniyorlar bense aksine eğer birşey bir ürün iyiyse reklama dahi girse ben o ürünü yazmaktan gocunmuyor çünkü her ürüne iyi diyemeyiz ve iyi olarak gördüğümüz ürünleri makyaj malzemesi olsun, ev ürünleri olsun yazmalıyız düşüncesindeyim. 
Nitekim burası bir sanal ortam ve herkes yararlanmalı düşüncesindeyim. Bu da benim nacizane fikrim.

Evlendikten 2 sene sonra aradığım ve istediğim kalıcı ve yumuşaklığı sağlayan ürünü nihayetinde buldum. Tabii ki her markanın ürününü tek tek deneyerek. Zorlu bir süreç dahi olsa koku hassaslığının yanında bu sürece katlanmam gerekti. Ama sonunda değdi.

Uzun zamandır YUMOŞ extra lilyum ve lotus çiçeğini kullanıyorum. Bu süreçte anladığım ve gerçekten yumuşatıcılarda önemli olan ise konsantre olması. Çok sıvı olduğunda hiçbir ise yaramıyor. Görüldüğü üzere çok küçük gramajlı. 1.440 ml. İlk kullandığımda bu bana bir ay yetmez gözüyle baksamda konsantre olmasından ötürü 60 yıkamayı bulduramasam da 50 yıkama yetiyor. 
Tabii ki güzellik ve kokular kişiden kişiye göreceli ve değişen kavramlar ama inanın bunun kokusu çok çok şahane..

Bunu yazma sebebim ise çok araştırma yapıp hiçbir sitede hiçbir yumuşatıcı hakkında bilgi olmaması umarım bu post birgün işinize yarar.:)

Eğer bir gün yolunuz alışveriş merkezine düşerse yumoşun kapağını hafiften aralayın derim.:)

Gününüz güzel geçsin..



Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

25 yorum:

  1. Güzel kokuları ve evimde bazı eşyaların veya alanların güzel kokmasını severim ben de ama üzerimde sürekli duracak veya saatlerce duracak bir giysinin örneğin kokmasını pek benimsemiyorum bebek de olunca tamamen kokusuz yumuşatıcı kullandım ancak bu tür ürünlerin kokuları da gerçekten başka yerde yok türden olunca küçük kaçamaklar yapmıyor da değilim yaptığım zaman da lenor marka yumuşatıcı alıyorum hele vanilyalı olanı ye beni der gibi kokuyor💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lenor marka türkiye'de maalesef ablacım :)

      Sil
  2. Bunu not aldım ;) Teşekkür ederiz deneyimlerini paylaştığın için.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Biraz önce sipariş verdim bile ;) Deneyince paylaşırım seninle ;)

      Sil
  3. bende senin gibi özellikle çamaşırda güzel kokuya çok önem veriyorum yumoşu denedim ama bu değildi bunuda denicem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kokuya önem veriyorsan bunu şiddetle tavsiye ederim :)

      Sil
  4. Ben de aynısını kullanıyorum. Arada da portakal çiçekli olanı. Ama bugünlerde en çok arielin üçü bir aradasını kullandığımdan yumuşatıcıyı azaltmış oldum. Çok kullanmayın diyorlar zaten.

    Can Güney Afrika'dan poşette yumuşatıcı getirmişti. Buralarda yok sanırım. İşte o yumuşatıcıların poşetlerini havluların, çarşafların arasına yerleştirdiğimde harika kokuyorlar. Bir yıl falan kalıyor. Ne yazık ki artık gitmiyor oralara, benim stoklar tükendi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir ürünü çok sevip tekrar bulamadığımda bende cok cok uzuluyorum veya elımdekının bitmesi durumu cok kotu.. poşette yumuşatıcıyı ilk defa duydum belki yurtdışındaki alısveriş sitelerinde vardır.

      Sil
  5. Bende gumusaticiya önem verenlerdenim tesekkur ederiz canim 😙

    YanıtlaSil
  6. Eskiden hep yumuşatıcı kullanırdım, çocuklar doğduktan sonra yumuşatıcı kullanmayı bıraktım. Yine de o miss kokuları çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  7. koku hassasiyeti bende de çok var :) Ben de Yumoşun pembe olanını bi türlü bırakamadım çok seviyorum onun dışında spreyleri de var biliyorsun onu da çok severek kullanıyorum :) ben de yeni yazıma beklerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet fakat bazen sprey yumuşatıcılar leke bırakabiliyor.

      Sil
  8. Benim çok sevdiğim bir üründür yumoş :) pembe olanı da çok güzel :) birde deterjan kokusu olarak ta Alo kır çiçeği çok güzel kokuyor ya :))

    YanıtlaSil
  9. Allerjim olduğu için yumuşatıcı bana yasak :(Teşekkürler yine de...

    YanıtlaSil
  10. Yaa hassas olduğum bi konu daha.Kızımın bile her kıyafetini ütülüyorum ya ütü deydikçe daha bir güzel kokuyor yumusatıcılar 😃 bende pbesini kullanıyorm.cok kalici 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ütüleyince daha da kalıcı oluyor kokusu:)

      Sil
  11. Bende yumoşun kokusunu seviyorum ama vernel gül kokulu olanıda çok güzel. Paylaşım için teşekkürler bu kokuyu da ilk market alışverişimde test edeceğim sevgilerimle 😊❤

    YanıtlaSil
  12. ABC konsantre kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  13. bende yurtta çamaşırlarımı kendim yıkadığım için hoş kokulu şeyler arıyordum yumoş u keşfedene kadar birççok marka denedim öğrenciyim diye ucuza kaçtığım da oldu ama sonra başlarım parasına deyip yumoş aldım o gün bugündür yumoşcuyum :)

    YanıtlaSil