Çarşamba, Şubat 01, 2017

Rossmann'dan Neler Aldım?

rossmann

Rossmann'ı genel olarak sadece Rossmann'ın kendi bünyesinde ürettiği temizlik ürünlerine bayılıyorum diye belirtmeliyim.
Neden diye soracak olursanız Rossmann'da satılan Domol marka ürünlerin çoğu kimyasal madde içermiyor ve geneli bitkisel bazlı.
Tabii ki kimyasal yok mu? Elbet ki vardır fakat diğer kullandığım temizlik ürünlerindense Rossmann'ın kullanımı ve kokusu diğerleri kadar beni rahatsız etmiyor.
Öyle ki bir önceki Rossmann yazımda Kireç Temizleyicisinden bahsetmiştim. Normalde kullandığımız kireç temizleyicilerin kokusunun çok yoğun ve tıkayıcı olmasındansa Rossmann'ın kireç temizleyicisi beni pek tıkamadı.


Bu sefer ki alışverişim biraz daha tuvalete yönelik ve bir blogger arkadaşımın önerisiyle elektrik süpürgesinin içerisine konulan rulo görünümde kokulu tabletlerden aldım.
Tuvalet temizliği için aldığım köpük normal sıvı gibi değil bildiğimiz köpük kıvamında. Elektrik süpürgesi için olan tabletler ise ıslak ve çok güzel kokuyor.

Gene Rossmann'ın ürünü olan Essence marka lash&brow kaş jelinden aldım. Dediği gibi çıkarsa eğer ki kaşlarınıza şekil verip jelin kurumasını bekliyormuşsunuz. Kaşlar verdiğimiz şekilde kalıyormuş.

Ürünlerin hepsini daha bir sefer kullandığım için buraya iyi veya kötü yorum yapmayı pek doğru bulmadığım için bir sonraki yayınım da kullanımlarını ve verdiği vaatleri sizlerle paylaşmayı düşünüyorum. Fakat sadece diyeceğim tek şey köpük şahane kokuyor.:)
Bir koku hastası olarak kokusuna hayran kaldım.::)

Takipte kalın canlarım. Bakalım hangi ürün sınıfı geçebilecek ve sizler hangisinden memnunsunuz?

Gününüz güzel geçsinn...

Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

18 yorum:

  1. güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan😊

    YanıtlaSil
  3. rossmann'da satılan temizleyicileri ben de seviyorum sürekli aldıklarım içindeler zaten..

    YanıtlaSil
  4. iyi günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  5. Hayirli olsun, gule gule kullanin! :)

    YanıtlaSil
  6. Selam :) Hemen kızıma gösterdim. İki ürünü de not etti. Hele elektrik süpürgesine konan çok ilgisini çekti. Kediciklerin odasında kullanırız.Emeğine sağlık kızım. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğer k, elektrik süpürgesi toz torbalıysa şahane bir ürün :)

      Sil
  7. Elektrik süpürgesi için olan ürünü merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. limonlusu değil zambak olanını tercıh etmenizi tavsiye ederim :)

      Sil
  8. Güle güle kullanın,Rossmann da ürünlere bakmak hep keyifli gelmiştir bu Almanlar'ın marketlerine bayılıyorum yarım saat en az ürünü anlamakla geçiyor,elektrik süpürgesi için olan üründe bi enterasanmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle en az yarım saati var haklısınız fakat bu konu da bence cok ıyıler.:)

      Sil
  9. O kokulu atbletlein limonlusunu kullanıyorum ben de, inanılmaz memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dün zambak kokulu olanı denedım lımondansa zambak daha şahane kokuyor :)

      Sil