Perşembe, Ocak 04, 2018

Blog Tanıtımları - 2


bol kahveli

Kuşların İzinde

Fotoğraf çekmeyi seven ve blog dünyasına yeni katılmış bir arkadaşımız.
Blogunda bol bol geziler ve güzel fotoğraflar bulabilirsiniz.
Bir makine mühendisinin renkli fotoğraflarını görmek isterseniz bir ziyaret edin derim.

bol kahveli

Kadın & Sağlık

Gerçekten uzun zamandır gördüğüm en bilgi içerikli, en ismine yakışır bir site.
Kadın ve sağlık hakkında ne ararsanız var.
Arada ufak kaçamaklarla da yemek tarifleri var.:)

bol kahveli

Yanlız Ama Özgür

Yeni bir arkadaş daha bizlere.
Blogu güncel bir blog ve içeriğinde günlük yaşantıdan, güncel haberlere kadar ne ararsanız var.
Ve filmlere karşıda fazla ilgisi var.
Blog aleminde umarız aradığını bulur.:)


bol kahveli

Edebiyatçının Biri

İsminden de anlaşıldığı üzere blogunda şiirlere, denemelere ve şiirlere fazlasıyla yer veriyor.
Cemre Düşen Yer adında çıkarttığı birde kitabı var.
Bir göz atın.:)

bol kahveli

Bir Plancının Kent Eskizleri

Yurtdışını Ülkemizden daha çok gezmiş görmüş.:)
Şimdi de Türkiye'yi fethediyor ufaktan.:)
Eğer fotoğrafları incelemek isterseniz hemen bloga.:)
Çok güzel yerler var benden söylemesi.:)


Bir blog tanıtımlarının daha sonuna geldik.:)
Eğer sizde bu kategori de blogunuzun yayınlanmasını isterseniz mail yoluyla veya iletişim formundan benimle iletişime geçebilirsiniz.

Mail adresim; boolkahveli@gmail.com


Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

21 yorum:

  1. yine bilmediğim 4 blog. çok teşekkürler !

    YanıtlaSil
  2. İlginize teşekkür ederim. :))
    Sayenizde yeni blogları tanıma fırsatım oldu. Devamı gelmeli bence bu tanıtımların.

    YanıtlaSil
  3. Bilmediklerime uğrayayım hemen tesekkrler :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bende mi dahil olsam acaba 😊emeğine sağlık canım benim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel oluyor bu tanıtımlar. Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. Çok sevindim güzel sözleriniz için. Bloguma destek verdiğiniz için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlıkkk çok güzel olmuş :))) iyi ki böyle bir şey düşünmüşsün :) keyif alarak okuyorum

    YanıtlaSil
  8. Çok seviyorum ben de bu seriyi, yine tazesinden keşiflerimiz oldu :)

    YanıtlaSil
  9. Sürekli yeni bloglar keşfedip güzel bir dille anlatmak emek istiyor, iyi ki böyle yazı serisi oluşturmayı düşünmüşünüz :)

    YanıtlaSil
  10. bakacağım canım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. Ay ben bunu görmemişimmmm . Nasıl görmem . Çok mutlu oldum , çol teşekkür ediyorum . Ne de güzel anlatmışsınız . Kocaman sevgiler . 😊💕🌸

    YanıtlaSil
  12. Bu arada diğer bloglarda çok güzelmiş . Gezi bloğunu çok sevdim . 😊🌸

    YanıtlaSil