Cuma, Ocak 19, 2018

Blog Tanıtımları - 3




ARİF ÖZTÜRK
Kişisel bir blog.
Fakat bunun yanı sıra okuduğu kitaplardan, eğitimden, tarihten, biraz psikolojiden bahseden bir arkadaşımız.
2018'e girdiğimizde de blogunda değişikliğe gidip temasını değiştirmiş.
Çokta okunaklı ve şahane olmuş.


MAVİ VE EDEBİYAT
Blogun isminden anlaşıldığı üzere bol bol kitaplar var.
İki kişinin yönettiği blogda kitaplar, şiirler, deneme yazıları bulabilirsiniz.
Kitapları seviyorsanız kitap önerilerine bir göz atın.


SAĞLIK HAKKINDA HERŞEY
Gerçekten de isminin hakkını veren bir blog.
Sağlık hakkında, evcil hayvanlar hakkında ne ararsanız bu blogda var.
En son yazısı ölmeden önce köpekler hakkında yazısı da gerçekten güzel bir gözlem.


YEMEK TARİFLERİ
İşte en sevdiğim şey yemek tarifleri.
Böyle bloglar kolay olmuyor, yemek yapmak, onları fotoğraflandırmak, tarifi yazmak....
Çoook uzun süreç ve sabır.
Elifce'den yemek tariflerine bir göz atın aradığınız herşey orada.:)


Bir blog tanıtımlarının daha sonuna geldik.:)
Eğer sizde bu kategoride blogunuzun bulunmasını istiyorsanız bana mail veya iletişim formundan bana ulaşmanız yeterli.:)

Mail adresim; boolkahveli@gmail.com


Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

8 yorum:

  1. Heyecanla kendi bloğumun tanıtılacağı günü bekliyorum . 😂😂😂 İçlerinden en çok Mavi ve Edebiyatı seviyorum . Bu güzel blogları bizlere tanıttığınız için teşekkürler , mutlu günler dilerim . 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beklemene gerek yok cunku senın blogun bır oncekı blog tanıtımları 2 postunda yayınlandı..

      Sil
  2. yemek tariflerini takibe alıyorum hemen .-))

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir çalışma olmuş, bize de yer verdiğiniz için ayrıca teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Mavi ve edebiyatı severek takip ediyorum ama diğer bloglara yeni keşif yapıcam teşekkürler:)))

    YanıtlaSil
  5. Blog tanıtımları çok güzel oluyor. Listede kendimi görmek sürpriz gibi oldu. Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir tanıtım olmuş.Bahsedilen arkadaşların hepsini takip ediyorum zaten ve severek okuyorum 😊Teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Başka bloglara ulaşmak bu şekilde çok çok keyifli olmuş

    YanıtlaSil