Cumartesi, Ocak 06, 2018

Donan Niagara Şelalelerinden Harika Görüntüler

niagara şelalesi

Her sene yaz ayları geldiğinde altına girip ıslanmadan olmaz.:)
Ama kış ayları geldiğinde de görüntüsüne bakmadan insan kendini alamaz..
Kuzey Amerika fotoğraflardan da anlaşıldığı üzere kışa iyiden iyiye gömülmüş.
Haliyle Niagara şelalesi de bir hayli donmuş.
Mükemmel kareler, şahane görüntüler meydana gelmiş...

niagara şelalesi


niagara şelalesi


niagara şelalesi

kaynak; boredpanda
Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

15 yorum:

  1. Harika görüntüler :)

    YanıtlaSil
  2. Görmeyi çok istediğim bir yer. Şimdi iki kez görmeyi istedim. Şelale akarken ve donmuşken.

    Ne yaptınız siz? Başıma ikinci iş açtınız böylece? :))))))))))))

    YanıtlaSil
  3. Hiç kış fotoğraflarını görmemiştim. Aslında çok daha güzelmiş. :)

    YanıtlaSil
  4. Şahane fotoğraflar ♥
    Şu anda orada olmak istedim...

    YanıtlaSil
  5. Alanya'da yaşayan biri olarak bere, eldiven, atkı üçlüsüne hasretim.

    YanıtlaSil
  6. Yakından görmek ne hoş olurdu...

    YanıtlaSil
  7. Büyüleyici görünüyor ♥

    YanıtlaSil
  8. Nasıl güzel görünüyor. Orada olnak isterdim.

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel kareler bunlar:) orda olmayı çok isterdim ;) çok özel yerler bence:)

    YanıtlaSil
  10. Hello dear, your blog is very nice and I signed up. ( #290) Do you want to return the gfc subscription? The gfc bar on my blog is on the right scrolling the Blog page thanks a lot! http://casaninnamamma.blogspot.it

    YanıtlaSil
  11. inanılmaz duruyor :)

    YanıtlaSil
  12. Harika fotoğraflar, bayıldım...

    YanıtlaSil
  13. Gerçekten mükemmel fotoğraflar. Umarım bir gün görmek nasip olur buraları.

    YanıtlaSil
  14. orda olmak lazımmış :)

    YanıtlaSil