Pazartesi, Şubat 12, 2018

Alın Size İnsanlığın Sonu


Uzun zamandır buralarda değilim.
Takip eden arkadaşlarım, canlarım bilir buralarda olmadığımı.
Fakat uzun zaman sonra yazma isteğimi tek bir video sağladı.
İnsanlık BİTMİŞ.
Şaka değil. Youtube da gezerken bir youtuber'ın yaptığı video önce güldürüyor,
sonra da insanlık nerelere gelmiş, biz hangi devir de kimlerle yaşıyoruz diye sordurtuyor.
Çin'den getirttiği elektro şok cihazlı telefonla gerçekten hayret ettiriyor.
Youtuberın yaptığı şaka da olsa insanlığın bittiğini ortaya koyuyor.
Bence videoyu izleyin ve daha sonra sizlerde benim gibi karar verin.
Ben izlerken çok üzüldüm. Karar sizin.



Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

13 yorum:

  1. Üzülmemek elde değil.

    YanıtlaSil
  2. O Suriyeli yavru kıyıya vurduğu gün bitmişti insanlık.

    YanıtlaSil
  3. Of bu ne yaa.. tamam anladık çalıyorlar ama bunu yayınlayan adamın yüzündeki ifade beni daha beter irrite etti :/

    YanıtlaSil
  4. kötü bir şey ama hak vermedim de değil hepsi de oraya o telefonu çalmak için oturdu çünkü çok yazık ...

    YanıtlaSil
  5. Kanaldaki videoların birkaçını izledim de, aşağıdaki yorumların bazılarına katılmadan edemedim. Sanki biraz kurgu gibi geldi bana, özellikle bu videonun 2 ve 3 şeklindeki diğer serileri. Eğer gerçekse zaten izlerken de ağzım açık kaldı, bu hırsızlıklara da açık kalacaktır bir süre...

    YanıtlaSil
  6. Adsız14/2/18

    Çok doğru maalesef :((

    YanıtlaSil
  7. Geçen gün bizde de öğrencilerin bir sınıfta öğretmenle dalgalarını görünce ben de çok üzüldüm aynı şekilde. insanlık bitmiş gerçekten..

    YanıtlaSil
  8. İnsanlık hakikaten bitmiş. Yazık ki bu bir şaka olmasa maalesef telefonlar gerçekten gidecekti :(

    YanıtlaSil
  9. Gercekten gariplesti insanlar hem de bircok alanda 🤔

    YanıtlaSil