Salı, Şubat 20, 2018

Blog Tanıtımları - 4


Merhabalar,
Blog tanıtımlarına kaldığımız yerden devam ediyoruz.
Bu etkinliğin bu kadar uzun sürmesi beni çok çok sevindiriyor.
Yeni blogları tanımak çok keyifli.:)



Tam bir kişisel blog.
Güncel olan ne varsa teknoloji, sinema, internet ne ararsanız bu blogda bulabilirsiniz.
Sitenin de çok kullanışlı olduğunu söylemeliyim.


Dediği gibi düşün ve yaşa.
Kişisel bir blog ve sanal günlük tarzında.
Kitaplar, filmler yani güncel olan herşey bu blogda var.
Birde konuk yazar olmak isterseniz, yazılarınızı gönderebilirsiniz.


Blogun adından da anlaşıldığı üzere teknolojik bilgiler bulabilirsiniz.
Youtube, whatsapp, gmail, instagram hakkında ince ayrıntılar veren bir blog.



Adından da anlaşıldığı üzere blog dünyası.
Yeni açılan bir paylaşım sitesi.
Bu site de ki amaç kayıt oluşturup, blog yayınlarınızı kendi platformunuz üzerinden içeriklerinizi paylaşmak.
Umarız uzun soluklu bir blog olur.


Bir blog tanıtımlarının daha sonuna geldik.:)
Yeni açılan bloglara faydalı olabiliyorsam ne mutlu bana.:)
Sizde blogunuzu tanıtmak istiyorsanız bana mail atabilir veya iletişim formundan ulaşabilirsiniz.

Mail adresim; boolkahveli@gmail.com


Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

7 yorum:

  1. Bende vardım dimi umarım kacirmamisimdir :)

    Bilmediklerime ugrayacagim hemen. Tesekkrler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım bır sonrakı postta sende varsın :)

      Sil
    2. Depozito olarak bir teşekkür daha ediyorum şimdiden o zaman 😄

      Sil
  2. Yepyeni keşifler süper oldu yine vallahi ;)

    YanıtlaSil
  3. İki tanesini bilmiyordum çok iyi oldu bu yayın cankuş.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, tamamen tesadüfen blogun zulüm gördüm, blogger olarak yeniyim benim için çok iyi oldu yeni arkadaşlarla tanıyamadım böylelikle sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler. Yeni öneriler güzel oldu. İki tanesi yoktu :)

    YanıtlaSil