Pazar, Mart 05, 2017

Gratis'den Neler Aldım?

gratis

Bu ay kendimi ödüllendirip gratis alışverişimi yaptım.
Tam zamanında ve indirimi de yakalamışken kaçırmak istemedim.
Hemen ürün yorumlarıma geçiyorum çünkü içinde çok memnun kaldığım ürünler var.

1. Avene Termal Su;

Aslında termal suyu ilk önce anlatmak istedim çünkü bunu gratisten almadım fakat içeriğinden bahsetmek istiyorum. Yaklaşık  üç dört aydır kullanıyorum ve çok memnun kaldığım bir ürün. Yüzümün nem dengesini kullandığım günden beri aynı seviyede tutuyor. Yani yüzüm ne kuruyor nede yağlanıyor. Sıktığınız zaman zaten anında karıncalanma hissi size termal suyun işe yaradığını hissettiriyor. Eğer karma bir cildiniz varsa tavsiyemdir. Fiyatı 28 tl.

2. Himalaya Bitkisel Diş Macunu;

Alırken biraz kararsız kaldığım ürünlerden biriydi. Fakat kullandıktan sonra gerçekten de yaprakla dişimi fırçalıyormuş hissine kapıldım.:) İndirimden aldığım bu ürün ise kutuda iki adet fiyatı 12.90 tl. Kullanımı ve yapısı çok güzel çok güzel ferahlatıyor.

3. Himalaya Badem Ve Salatalık Özlü Maske;

Soyulabilen cilt maskesi. Görünüşü biraz kimyasal gibi dursa da aslında öyle değil. Kokusu çok fazla rahatsız etmiyor fakat salatalıktan çok badem kokusu baskın çıkıyor. Ufak siyah noktaları çok şahane çıkarttığını söyleyebilirim. Ve benim kendi cildimde gözlemlediğim ise çıkan sivilcenin üzerine sürüp soyduktan sonra ertesi günü sivilce gözle görünür anlamda söndürmesi oldu ve çok mutlu etti.:) Fiyatı ise 15.90 tl

4. Golden Rose Rimel;

Aslında ilk defa Golden Rose marka rimel aldım fakat yapısından çok memnun kaldım. O an zorunluluktan aldığım bir ürün fakat normal rimeller ilk başta çok cıvık oluyor fakat bu rimelin yoğunluğu çok şahane. Biraz fırçasından sınıfta kaldı ama rimeli çok güzel. Başka fırçalarla kullanıldığı zaman şahane bir görünüm veriyor. Fiyatı 11.90 tl

5. Baby Oil;

Fiyatı indirime girmiş şahane kokusu olan ve amerikadan getirilen bu ürün gerçekten şahane. Çok kuru bir cildiniz yoksa banyodan sonra vücudunuz ıslakken kullanırsanız çok güzel bir doku bırakıyor ve cildi gerçekten de yumoş yumoş yapıyor. Ben çok beğendim hatta bayıldım. Türkiye'de olan bebek yağı markalarından hiçbir farklı yok hatta fazlası var diyebilirim. Fiyatı 5.90tl


Mutlu bir pazar olsun...


Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

20 yorum:

  1. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Benim arkadaşım güzelliğine güzellik katmak için bunları mı almış 💕
    Güle güle kullan canım ❤

    YanıtlaSil
  3. Avene termal suyu alıp kullanamadan kaybetmiştim :(( Onu hatırladım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi benimde içim bi cız etti :(

      Sil
  4. Güle güle kullan 😃

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan kızım. Bizim çocuklar da Gratis'ten alışveriş ediyorlar. Ben ise hiç bir şey kullanmıyorum. İnanır mısın canım, resim çektirmenin haricinde ruj kullanmayı bile beceremezdim :) Yalnızca göz kalemi. Şimdiki güzel kalemler nerdee... Sevgiler kızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eski zamanlarda ki makyaj malzemeleri nerede şimdikiler nerede degıl mı:)

      Sil
  6. Ayyyy evettttt yaklaşan 8 Mart Dünya Kadınlar Günü indirimlerinden ben de nasibimi aldım Gratis'ten :) :)

    YanıtlaSil
  7. Gratis i bu aralar çok duyar oldum :/

    YanıtlaSil
  8. Adsız6/3/17

    Gratis ve watsons bu günlerde uğramayı düşündüğüm yerler paylaşımın fikir oldu bana .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesınlıkle bı goz atın derım :)

      Sil
  9. avene termal su benim de favorilerimden evden eksik olmaz..himalaya markasını da severek kullanıyorum..

    YanıtlaSil
  10. Son zamanlarda instagramda hep Gratis le ilgili komik paylasimlar yapiliyor. Almanyada yok gratis ama Türkiyede nasip olursa bir kere ugramak isterim :) güle güle kullanin...

    YanıtlaSil