Çarşamba, Aralık 06, 2017

Öneri; Kış İçin Yoğun El Bakım Tarifi

el bakımı

Kış geldi.
Soğuklar başladı.
Ellerimiz kreme bulama zamanı kapıda.
Fakat ne kadar krem sürersem süreyim ellerim gene de çatlıyor diyorsanız sizin için şahane bir önerim var.
Kışın o soğuklara dayanamayan ellerimiz bazen o kadar kötü oluyor ki, soğuktan kurumaktan,
yaralar bile oluşabiliyor.
Bazen öyle çatlıyor ki kıyafetlerimize takıldığı bile oluyor.:)
Dudaklarımız ne kadar hassas oluyorsa ellerimizde bir o kadar hassas oluyor.
O yüzden kışın yoğun el bakımına ihtiyacımız oluyor.
Ama buna engel olmak hiçte zor değil.
Ellerinizi yumuşacık yapmak çok basit.
Mutfağa gidin, su ısıtıcıyı hazırlayın ve beni bekleyin hemen tarifi veriyorum.:)
Ellerinizin dayanabileceği kadar sıcak su.
Bir yemek kaşığı zeytinyağı,
Biraz bepanten veya bepantol.
Bir tatlı kaşığı vazelin.
Evde bulabildiğiniz, elinizin altında olan susam yağı, badem yağı, hindistan cevizi yağı.
Hiç fark etmez çünkü her türlü yağ iyi gelecek.
Hepsini sıcak suyun içerisine ekleyin ve ellerinizi su soğuyana kadar sıcak suyun içerisinde tutun.
Gece yatarken bu işlemi yaparsanız ellerinizin bakımı daha sağlam olacaktır.
Su soğuduktan sonra ellerinizi iyice kremlermiş gibi ovalayın.
Ve kesinlikle yağ kalıntısı gitsin diye yıkamayın.
Eğer dayanabilirseniz yatarken eldiven takın, ama dayanamam derseniz fazla yağı peçeteyle aldırın ve elleriniz yağlı kalacak şekilde yatın.
Sabah pamuk gibi ellerle uyanacaksınız.
Reklam filminde diyor ya deneyin farkı göreceksiniz.:)
Deneyin farkı göreceksiniz.
Benden söylemesi :)




Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

12 yorum:

  1. Tam benlik :) mutlaka denicem teşekür ederim :))

    YanıtlaSil
  2. Kızım ve eşim için yapacağım. Teşekkürler tarif için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hele ki cocukların ellerı gercekten cok catlıyor :)

      Sil
  3. Vazelin tam bir kurtarıcı vakti olmayan ya da karışımı yapamayanlara sadece vazelini bile öneririm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana tek basına surdugumde vazelın cok yogun gelıyor.

      Sil
  4. Teşekkürler bende sadece vazelin kullanıyordum o bile çok etkili bu tarifi de bir deniycem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunu da kullan cok memnun kalacaksın :)

      Sil
  5. eldiven takmamda sorun yok ama allerjı olmustum artık takmam denerim :)

    YanıtlaSil
  6. şu ara tam ihtiyacım olan şey :) Ben fırsat buldukça elime zeytinyağı sürüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçen gün bir bayan var youtube kanalı olan, onu izledim ve şöyle diyor bizim kadınlar kafayı mutfakla bozmuş yok yüzüme tereyağ sureyım mı yok ellerıme zeytinyağı sureyım mı? tereyağına evet ama geçmiş zamanlarda el kremlerı yokken anneannelerımız ellerıne zetınyag surerlermış şimdi mi zeytinyağ surmek mutfakla kafayı bozmak anlamına gelıyor bende o bayanı anlayamadım.

      Sil