Perşembe, Aralık 07, 2017

Gökyüzünde Şölen


Kış ve yağmurlar geldiğine göre, birde bu yağmurlar akşama denk gelirse şimşek ve gök gürültüsü hepimizi biraz ürkütür.
Bazen şalterler atar, kimimiz çok korkar, kimimiz de bu yıldırımları ve şimşek çarpmasını görmek için sevinçle cam kenarında bekler.
Uzun zaman önce hastanenin acil servisine bir aile getirildi. Evlerine yıldırım düşmüş. O zaman ilk defa gördüm bir yıldırımın nelere sebep olduğunu.
Ailede ki herkesin vücutları yanık ve yara içerisinde.
Evleri bir tarlanın içerisinde ve bu tarlanın her yerinde ağaçlar olduğu için evlerinin dibine düşüvermiş yıldırım.
Evde ne cam kalmış ne çerçeve. Yıldırım hem yakmış hemde eve düştüğü için camlar yaralamış.

Bir adam da 30 gün boyunca 30 bin km yol gidip yıldırımları ağır çekimde yakalamış.
Eğer videosunu izlemek isterseniz hemen aşağıda.





Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

10 yorum:

  1. güvenli bir ortamda böyle doğal şölenleri izlemek keyifli de bir de işin o şahit olduğun aile gibi yaşanan boyutu var,Allah korusun diyelim,
    sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin, allah herkesleri afetlerden korusun.

      Sil
  2. Benim en sevdiğim şeylerden biri gök gürültülü yağmur eşliğinde uykuya dalmak :)

    YanıtlaSil
  3. subhanAllah..hakikatten hayret ettim ve şunu anladım,bakmayı bilmek gerekiyor.

    YanıtlaSil
  4. Ben sevenlerdenim ama daha bir ay önce evimizin önündeki elektirik diregine de yıldırım düşmüştü, prizleri, o esnada yanan lamba ve aletleri patlattı. Kaç gün ugraşmak durumunda kaldık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allah beterınden korusun. dedim ya izlemesi keyıflı ama canımızı yakmadıgı surece...

      Sil
  5. Ve hala..Doğa ana diyorlar..

    YanıtlaSil