Cumartesi, Aralık 02, 2017

Tatlı Krizleri İçin Smoothie

smoothie

Yaz aylarına girmemizle yeni bir tarifle karşılaştık.
Smoothie.
Nedir bu smoothie?
Resimde de gördüğünüz üzere aslında smoothie tam olarak şahane bir yaz içeceği.
Hem sağlıklı, fazla kilolarımızı yakacak, hemde tadı şahane.
Eğer ki yağ aylarında canınız bolca tatlı çekiyorsa kendinizi bu içecekle frenleyebilirsiniz.
İçerisinde bolca vitamin, kırmızı meyveler ve en önemlisi bolca sağlık var.
Eğer ki yaz aylarında su haricinde böyle tatlı, sağlık bombası ee birazda kilo verdirecek içecekler içmek istiyorsanız bu tarifi hemen not almanızı öneririm.

Smoothie Tarifi;

  • 1 su bardağı yeşil çay
  • 1 su bardağı yoğurt
  • 1 su bardağı çilek 
  • yarım limon
  • 1.5 yemek kaşığı bal
  • 1 dilim kavun
  • Buz
Tarifi işte bu kadar herşeyden bir bardak ve sadece yapmanız gereken blendır kabına koyup blendırdan geçirmek ve hepsini eriyene karıştırmak.
Eğer ki çilek ve kavunu bir arada sevmiyorsanız bunun yerine karpuz, greyfurt, muz, şeftali yada istediğiniz ve tercih ettiğiniz meyveleri deneyebilirsiniz. 
Hayal gücünüzü konuşturmalısınız. Sadece çilekli yada sadece muzlu yapabilirsiniz. 
Fakat benden tavsiye ölçüleri bir bardak daha arttırıp yaparsanız dolabınıza fazladan koyabileceğiniz smoothie olacaktır. Ve çok yandığınız da yada canınız tatlı istediğinde kendinize smoothie armağan ederek hem sağlıklı hemde tatlı krizlerinizi bu içecekle durdurabilirsiniz.

Şimdiden afiyetli ve sağlıklı olsun...

Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

32 yorum:

  1. Hiç denemedim. Aslında gayet güzel bir alternatif.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YAni hem tatlı bakımında hemde yesılcay var ferah ve doğal:)

      Sil
  2. Yaz geldiyse demek ki smoothie tarifleri gün yüzüne çıkar :) Teşekkürler deneyeceğim bunu :)

    YanıtlaSil
  3. Değişik bir terkip gibi gözüküyor. Buraya kuşburnu ezmesi getirmiştim, şekersiz. Anneme şekersiz gerek. Sulandırıp şeker ekleyince kolayından oluyordu. Şimdi biraz daha işi var içeceğin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuşburnu ezmesını de ben ılk defa duyuyorum:)

      Sil
  4. harika olduğundan eminim,çok sağol paylaşım için....

    YanıtlaSil
  5. Ay yaa, canım çekti. Şu yaz meyveleri de tamamen çıksa artık :)

    YanıtlaSil
  6. süper deneyeceğim tabi diyetim bitince :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyet varsa kırmızı meyveler bıraz tatlı gelebılır şeker yönünden:)

      Sil
  7. Smoothi sıcak havada da çok güzel oluyor. Tarif için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  8. Harika,gerçekten de tam bir yaz içeceği...

    YanıtlaSil
  9. Havalar artık ısınsada bol bol içsek. Tarif için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  10. Hiç denemedim. Farklı bir lezzet olabilir... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Diyet zamanı denenmeli :))

    YanıtlaSil
  12. Hemen geldım bende bu tatlı davetini gerı cevıremezdım :)

    YanıtlaSil
  13. Merhaba. Bloğunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Bana da beklerim:)
    www.naturalkelebek.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. Hımm hemen denenmesi birşey bence :) teşekkürler:)

    YanıtlaSil