Salı, Kasım 28, 2017

Kirpiklerinizi Bu Yöntemle Uzatın!

kirpik uzatma

Merhabalar..
Bol yağmurlu, ıslak, çamurlu günlerden bir gün gene..
Ha birde bol bol karanlık.:)
E hal böyle olunca insan bir ne yapalım, evde canımız sıkılıyor, offf pofff havalarına giriyor.
Evde çok basit bir yöntemle kirpiklerinizi uzatacağız.
Şıp diye olmayacak ama yapımı gerçekten şıp diye.
Eminim aramızda bilen vardır ama bilmeyenler ve isteyenler için çok pratik bir yöntem.
Geçelim pratik tarife:)
Rimelimizin içerisine bepanthol kremden nohut tanesi büyüklüğünde koyuyoruz.
Ve rimel kutusunun içerisine girmesi için fırçayı bir kaç kere kaba batırıp çıkartıyoruz.
Rimeli sürerken dipten uygularsanız kirpiklerinizin uzadığını göreceksiniz.
Artık havalar açsın ve güneşli günler gelmesini dileyerek hoşçakalın.:)



Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

9 yorum:

  1. Aaa ilk kez duydum denemek lazım gelsin güneşli günler artık:))

    YanıtlaSil
  2. rimelin yapısını bozmuyor mu bepantol baya yağlı bir kremdir çünkü..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir bepanthen var birde bepanthol var bepanthen cok yaglı ama betanphol daha cok losyon kıvamında.

      Sil
  3. ilginç bir yöntem teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  4. denemek lazım, sonucu merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Bunu ilk kez duydum. Kim istemez ki uzun uzun kirpikler..:) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Ayy gerçekten mi 😳 ilk kez duydum çok teşekkür ederim , biz aylarca badem yağı hint yağı boşuna mı uğraştık :)) çok sevdim bu yöntemi ☺️

    YanıtlaSil
  7. Ilk kez duyuyorum . Ilginç bende deneyeyim .

    YanıtlaSil