Perşembe, Kasım 16, 2017

Eski Kitaptan 3D Figürlere..

eski kitaplar

Bizde çocukların eski kitapları önceden sobalara atılır yakılırdı.:)
Sizde de öyle değil miydi?
Babalarımız annelerimiz sobayı tutuşturmak için eski okul kitaplarının sayfalarından faydalanırdı.
Ama biri var ki bu kitapları almış üç boyutlu şekillere sokmuş.
Bu kitaplardan denizler, gemiler, balıklar evler yapmış.
Jodi Harvey-Brown eski kitapların karakterlerini sayfalarına 3 boyutlu yansıtmış.
Güneş ışınlarından korunmaları için UV dayanıklı teller kullanmış.
İnanması güç ama neler yaptığını görünce hayran kalacaksınız.

eski kitaplar

  eski kitaplar

eski kitaplar

eski kitaplar

eski kitaplar






Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

7 yorum:

  1. Mükemmel düşünülmüş bir sanat. Ama ne yazık ki sanat yapmak için sanatı yok etmiş.

    YanıtlaSil
  2. gözlerime inanamadım harika olmuş bunlar bir tanesine sahip olmak isterdim açıkçası :-))

    YanıtlaSil
  3. merhaba blogumu yenı actım bende beklerım:)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir sanat olmuş.Çok hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
  5. birde bunun böyle kitabı açılmış halinde yapılanları var. Harika şeyler ya

    YanıtlaSil
  6. Mükemmel çalışmalar...

    YanıtlaSil
  7. Diğer birkaç çalışmada benim sayfada daha önce paylaşmıştım burda: https://www.facebook.com/pg/danismanhocam/photos/?tab=album&album_id=509664949070513

    YanıtlaSil