Salı, Kasım 14, 2017

Yenilendik!


Yenilendikk!!
Tam bir sene geçmiş ben buralardayım!
Neler gördüm daha da neler göreceğim.
Ama en çokta tanıdığım o güzel insanlar...
Bu blog bana iyilikler, deneyimler, hayatın nasıl aktığını gösterdi..
Umarım size de biraz da olsa yardımcı olmuşumdur..
Blogumun tasarımı tabii ki KİREMİTHANEM'e ait..
Ellerine sağlık..
Daha nice senelere o zaman...
İyi ki varsınız..

Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

15 yorum:

  1. hayırlı olsun yeni tasarımın canım :)

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun, çok ferah olmuş ben çok beğendim :) Sevgili Kiremithanem' in emeklerine sağlık..
    Daha nice bloglu yıllarınız olsun o haldee.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ellerine sağlık şahane oldu 😊

      Sil
  3. Hayırlı olsun, güle güle yazın. İzmir'in bahar havası gibi dingin olmuş. Selamlar, sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Bayıldım ya bayıldım!!!!! Güle güle yazılar yazmayı nasip etsin uğur getirsin yeni tasarım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım çok sağol☺️

      Sil
  5. Her güzellik yakışır sana arkadaşım 💕

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir tasarım olmuş. İyi günlerde bol bol yazıyla kullanasın inşallah :))

    YanıtlaSil
  7. Nice seneler olsun.

    YanıtlaSil
  8. Cok hos olmus güle gle kullan ve nice senelerrrr :)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuşş güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil