Cuma, Kasım 24, 2017

Evde 7000 Tane Hamamböceği Olsa Ne Yaparsınız?


Minicik bir kızın evde 7000 tane hamamböceği beslemesi nedir?
Kedi değil, kuş değil, köpek değil resmen hamam böceği.
Ben videoyu izlerken şaşırmayı bırakın, hayretler içerisinde ağzım açık bakakaldım.
Bakalım siz ne yapacaksınız.
Sonuna kadar dayanabilecek misiniz?


Kaynak;onedio
Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

12 yorum:

  1. Dayanamam, izlemem.Bizim küçüklüğümüzde evlerde ne çok böcek olurdu.
    Kalorifer böceği denen bir yaratık vardı amanın amanıın.

    YanıtlaSil
  2. IYK. açmadım vallahi. En iğrendiğim hayvanlardan biri bu arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  3. videoyu izlemeden başlık bile tüylerimi diken diken etmeye yetti ):

    YanıtlaSil
  4. ya izlemeye dayanmadım dün nette gördüm, evde olmalarına nasıl izin veriyorlar düşünemiyorum :/

    YanıtlaSil
  5. Açtım biraz izledim, önyargısız olmaya çalıştım ama çok zor.. son söz hayatta değil evime, elime bile alamam :)

    YanıtlaSil
  6. tövbe daha görünce gözlerim fal taşı gibi açıldı zaten nefret ediyorum böcekten Allah'ım oyyy tüylerim diken diken oldu :))

    YanıtlaSil
  7. Korku filmi senaryosu gibi :D

    YanıtlaSil
  8. ben izlemedim bile çünkü benim böceklere ÖZELLİKLE hamamböceklerine karşı fobim var D:

    YanıtlaSil
  9. Ayyy örtüyü kaldırdıktan sonra izleyemedim 😱

    YanıtlaSil
  10. Her boydan hamam böceği varmış. Üstelik bir tanesi de beyaz :)

    YanıtlaSil
  11. yatağını açıp biri öpene kadar herşey çok güzeldi :))) iyi değilim

    YanıtlaSil
  12. İlginç. Böcek bakmam ama evdekilere de zarar vermem. Kağıt havlu ile alıp bahçeye atarım. Epey zamanımı alıyor ama öldürmek bana göre değil.

    YanıtlaSil