Cuma, Kasım 17, 2017

5 Dakikada Tatlı Olur Mu?

yulaflı bon bon

İlk önce cevizli bonbon denildi. Sonra ceviz ezmesi...
Sonra iyice kendilerini aşıp hazır fındıklı çikolataları eritmişsin denildi.
Güldüm.:)
Çünkü söyledikleriyle yakından uzaktan alakası yoktu.:)

Sizce 5 dakika da tatlı yapılır mı? 
Hemde görüntüsü ve tadı enfes...
Benden sizlere yine şahane bir tarif. Hemde bu sefer kendi sınırlarımı da aşıp 5 dakika diyorum var mısınız bu tatlının 5 dakika da olduğuna :)

Bu kadar kolay ve bir o kadar da güzel bir tatlı nasıl oluyor da beş dakika da yapılıyor :)
İçerisine sadece malzemeleri koyup karıştırmak düşüyor ve inanmayacaksınız ama malzemelerin hepsi evimizde olan ve elimizin altında ki malzemeler.

Gelen misafirlerim hangi pastaneden aldığımı sorunca çok mutlu olduğumun altını çizmek istiyorum.
Normalde 4 kişilik bir tarif fakat ben o 4 kişilik tarifi (kendim için) çoğalttım.:)

Hadi tarife geçelim artık sizi de biraz şaşırtayım:)

Form Light Müsli'li Bonbonlar

  • 2 bardak eti form müsli
  • 3 adet muz
  • 2 (dolu) yemek kaşığı bal
  • Dilerseniz içine çikolata parçacığı ekleyin.
  • Üzerine hazır çikolata sosu. (şart değil)

Biz bayanların diyet yaparken kullandığı paket içerisinde ki müsli :)
Malzemeler tam da evde olan malzemeler isterseniz müsli yerine yulafta kullanabilirsiniz. İlk önce muzları iyice ezin içine bal ekleyip ve 2 bardak müsliyi ekleyip iyice karıştırın. kaşıkla şekil verin ve misafirleriniz gelmeden 1 saat öncesinden buzdolabında dinlenmeye bırakın. Hepsi bu kadar. 

Şimdiden afiyet olsun..:)


Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

36 yorum:

  1. çok hoş görünüyor....

    YanıtlaSil
  2. Yummy!!..çok lezzetli görünüyor bu yavrular❤

    YanıtlaSil
  3. Off nefismiş, müsli de severim. Fotoğrafa ilk bakınca ceviz gibi görünüyor ama :))) Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Aa, ne güzelmiş :) Pratik tarifleri çok seviyorum ;)

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten çok pratikmiş hemen yazacağım tarifi bende,resimde enfes gözüküyor,afiyetler olsunn :)

    YanıtlaSil
  6. Bayıldım pratikliğine deneyeceğim hemen

    YanıtlaSil
  7. Elinize sağlık.. enfes ve sağlıklı gözüküyor.. :) teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Bencede füzel gibiii 😃 ellerinize saglk 😃

    YanıtlaSil
  9. Süpersin valla.Muz haricinde listem tam.İlk fırsatta deniyorum ^.^

    YanıtlaSil
  10. Çok lezzetli görünüyorlar. Muz ve yulaf muhteşem ikili. Mutlaka deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  11. Ayy denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  12. Bu benim yurtta dahi yapabilecegim bir tarif olmus. Cok tesekkurleer :)

    YanıtlaSil
  13. Kurtarıcı bir tarif olmuş elinize sağlık ;)

    YanıtlaSil
  14. Adsız30/3/17

    Çok güzel bir tarif. Şimdi ben bunu gün içinde 10 kere yaparım bittikçe.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar doyurucu ki bir seferlik yapmanız size yeter :)

      Sil
  15. Buna benzer bir tarif yapmistim çok güzel oluyor gercekten de 😊

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel görünüyorlar.Mutlaka deneyeceğim bu tarifi :)

    YanıtlaSil
  17. Elinize sağlık. Güzel görünüyorlar :) bizimkiler de buna benzer bişey yapıyor. Metro çikolata ve şu gevrek dedikleri cipse benzer yiyecekleri birbiri ile karıştırıp bişeyler yapıyorlar ama ben pek beğenmiyorum.

    YanıtlaSil
  18. off bu neeee şahane olmalı saol not aldım. bir de yuvarlak toplar var bonbon adında, bisküvit, yine ceviz filan, hindistan cevizi :)

    YanıtlaSil
  19. İşte benim sevdiğim şeyler böyle tarifler :) Ellerine sağlık.. Takipteyim daha bol tariflerde görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  20. Müthiş bir tarif ;) Tam benlik kolaylığı açısından.Hem de hepsi çok sevdiğim malzemeler.İçine fındık ya da ceviz ekleyebilirim.Üzerine de hindistan cevizi, miss ;)

    YanıtlaSil
  21. Muazzzam güzel görünüyor. Demek ki oluyormuş beş dakkada tatlı ☺️☺️Elinize sağlık. Bu arada blogumuxu izledim. Sizi de blogumu izlemeye bekliyorum.

    YanıtlaSil