Cuma, Mayıs 19, 2017

Yalan Söylerken Vücut Hareketlerinize Dikkat Edin

yalan

Dünya üzerinde yalan söylemeyen insan pek yoktur sanıyorum.
Hiç yalan söylemedim diyen bile eminim ki yalan söylüyordur.
Yalan dediysek illa gerçek yalan olacak diye bir kural yok. Beyaz yalan olur, pembe yalan olur rengine göre farklılık gösterebilir.:)
Genelde bu beyaz yalanlar ya çevremizdekileri korumak için yada kendimizi korumak için söylenen yalanlardır.
Fakat bir araştırmada yazılanlar pek de öyle söylemiyor.
Beyaz da olsa pembe de olsa her türlü yalan bizi vücut hareketlerimizden ele veriyor.
Bir haber dergisinde okuduğum ve yalan hakkında denenmiş bazı gerçekler var.
Bunların en başında gelen ve hatırladığım kadarıyla, duyduğum çok şaşırdığım bir vücut dili hareketi.
Bu makaleyi nerede okuduğumu hatırlamıyorum fakat okuduğum şeyi çok iyi hatırlıyorum.
Öyle ki eğer eşiniz, arkadaşınız, anneniz veya babanız çay içiyor ve o anda çayındaki şekeri karıştırıyorsa, sorduğunuz bir sorunun cevabı eğer ki yalansa çayı karıştırmayı kesiyor. Ve elindeki çay kaşığını bırakıyor.
Bunun sebebi ise o anda ya saçını ellemek istemesi yada burnuna dokunmak istemesi.
Bilimsel açıklamalarda ise yalan hakkında yazılanlara göre, yalan söylediğimiz zaman veya yalan söyleyeceğimiz zaman saç derimiz ve burnumuzun ucu karıncalanmaktadır.
Yani yalan söylediğimiz de vücut dilimiz pembe mi beyaz mı ayırt etmeksizin bizi her türlü ele veriyor.
Öyle ki Pinokyo'nun burnunun uzamasının sebebi gibi.
Umarım bu vücut dili hiçbir zaman işinize yaramaz.
Gününüz güzel geçsin.. 





Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

13 yorum:

  1. Başka bir yazına daha yorum yapmıştım sanırım bu şekilde ama blogunun tasarımına ba-yı-lı-yo-rum! Çiçekler kahveler en sevdiğim ikili o kadar güzel ki kendi bloguma yen bir tasarım yapmam lazım sanırım çok güzel sayfan çook! Yazıya gelince haftaiçi bu vücut dilini çevremde test etmeyi düşünüyorum merak ediyorum saçlarına ya da burunlarına değiyorla mı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim o senın guzellığın:)

      Sil
  2. Yalan renklerini okuyunca çok güldüm. Öyle ya, gök kuşağında onca renk var :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstemediğimiz kadar renk çeşidi mevcut:)

      Sil
  3. Evet burun ve saç konusunu biliyordum :))

    YanıtlaSil
  4. Hep karşımdakinin sorduğum soru esnasındaki cevabını dinlerken bu hareketlere dikkat etmek istemişimdir, ama soru sorup cevabı beklerken dikkat etmeyi unutuyorum. :D

    YanıtlaSil
  5. Adsız21/5/17

    Süpermişşş :)

    YanıtlaSil
  6. buruna dokunma olayını duymuştum ben o yüzden dikkat ederim ona :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende uzun zamandır gozlemlıyorum:)

      Sil
  7. ben zaten yalan söyleyemem hemen anlaşılır çünkü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bazı insanlar dırek kendını ele veriyor:)

      Sil