Çarşamba, Mayıs 17, 2017

Sizce Hangi Tonik?

Tonik

Hepimiz her bayan gibi hergün makyaj yapıyoruz. Makyaj yapmasak bile bir allık bir ruj hergün sürenimiz vardır.
Hoş makyaj yapmasak bile günlük olarak yüzümüzü temizlememiz nemlendirmemiz gerekiyor.
Daha önceden sürekli olarak makyajımı temizledikten sonra yada yatarken yüzümü yıkadıktan sonra her seferinde gül suyuyla silerdim. Fakat artık o derinlemesine temizleyen, yüzü bebek gibi yapan eski gül suyu etkisi kalmadı.
Yavaş yavaş has gül sularına bile kimyasal veya herhangi bir madde konuyor.
Çünkü önceden yüzümü gül suyuyla sildiğimde yüzümün gerildiğini hissederdim. Fakat artık o histen eser kalmadı.

Uzun zamandır bir tonik arayışı içerisindeyim. Hem gözenekleri derinlemesine temizleyecek hemde sivilce oluşumunu engelleyecek. Fakat hem organik olsun hemde birazda olsa dermotolojik içerikler barındırsın istiyorum.

Aklımda bir kaç tane marka var fakat çok büyük kararsızlıklar içindeyim. Bir önceki yazımda bahsettiğim gibi artık hiçbir ürün kullanmıyorum. Maske vs. yüzüme hiçbir ürün sürmüyorum fakat makyajı temizledikten sonra ciddi şekilde yüzümün toniğe ihtiyaç duyduğunu hissediyorum.

Aklımdaki ürünler bir Yves Rocher, Watsons da bulunan yeşil şişeli adını bilmediğim tonik, birde LR nin toniği. Siz bu bahsettiğim ürünlerden veya kullandığınız ve çok memnun kaldığınız evet bu toniği kesinlikle kullan hem sivilceleri söndürüyor hemde gözeneklere iyi geliyor dediğiniz ve bana önerebileceğiniz bir ürün var mı?

Önerilerinizi sabırsızlıkla belkiyorum...:)
Güzel bir gün olsun...
Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

6 yorum:

  1. LR,ürünlerini ben de yeni yeni kullanmaya başladım.Güzel baya :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. LR yi herkes çok beğenmiyor fakat ben o konuda biraz cekıngen kalıyorum:)

      Sil
  2. Merhaba, ben aşırı kozmetik ürünü kullanan biri değilim ama Kiehls markasından gerçekten çok memnunum. Calendula serisini kullanıyorum. Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  3. watsons'daki yeşil şişeli soda şişesine mi benziyor Scinic markasına ait kore ürünü blogda yazısı var ve onu beğenmiştim ben..

    YanıtlaSil
  4. Sivilceye karşı nasıl bilmiyorum ama ben bu ara Cyrene Hydra Radiance Moisture Boost toniğe bayılıyorum. Sitesinden bir incele istersen. Cildimi harika arındırıyor, tahriş kurutma yapmıyor. İlk defa bir toniği bu kadar beğendim.

    YanıtlaSil