Cuma, Mayıs 12, 2017

BOL KAHVELİ'DE KAHVELİ BİR MİM

bol kahveli

Helloo,
Haydi toplanın.
Yeni ve bir o kadar da şahane bir mim başlatıyorum.
Bol Kahveli olduğumuza göre kahve bizim işimiz.
Bu da demek oluyor ki bu mim kahveyle ilgili olacak.
Peki kahveyle ilgili ne olabilir derseniz işte bu resimdeki gibi.
Yapmanız gereken sadece sevdiklerinizle, eşinizle, dostunuzla kahve içerken bu mutluluğunuzu bir fotoğrafla paylaşmak.
Paylaştığınız fotoğrafı bir mim hazırlar gibi hazırlayıp diğer etiketlemek istediğiniz arkadaşlarınızı etiketlemek.

Haydi o zaman mim sorularına geçelim; sorularım ve cevaplarım nelermiş?
  • Kahve içmeyi en sevdiğiniz ve en sık içtiğiniz yer neresidir?
Evim. Akşam yorgunluğunu atmak için işten çıktıktan sonra eve geldiğimde eşimle beraber karşılıklı içtiğimiz yorgunluk kahvesi. Tadı her zaman başka muhabbeti her zaman çok tatlıdır.
  • Kahveyi ne zaman tercih edersiniz; sabah kahvesi mi yoksa akşam kahvesi mi?
Eskiden uyandığımda bundan iki sene önce gözümü açar açmaz kahve diye uyanırdım çok şükür o sıkıntımı aştım ama hala sabah kahvesinin yerini hiçbirşeye değişmem. 
  • Kahvenin 40 yıllık hatrı var derler, inanır mısınız? Var mıdır hatırı?
Kahve arkadaşlığı bence bambaşka. Çayı herkesle içersin ama kahve herkesle gitmez. Bence hatırı vardır. 

Sorularım ve cevaplarım bu kadar.
Şimdi en sevdiğim kısıma geldik. Kimleri bu mime davet ediyorum acaba?

  1. Değmesin yağlı boya  (kahve arkadaşımdır kendisi)
  2. Blogluyorum  
  3. Deep tone
  4. Metebilge (bir)
  5. Cafe tigris 
Cevaplarınızı ve kahve fotoğraflarınızı merakla ve sabırsızlıkla bekliyorum. Elinizi çabuk tutun. Beni çok fazla merak ettirmeyin.:) Bu mime katılmak isteyen herkes davetlidir. Şimdiden bu mime katılanlara çok teşekkür ediyorum.
Afiyet olsun.. 40 YIL HATIRI OLSUN...


Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

32 yorum:

  1. Çok güzel bir mim olmuş daha nice güzel kahvelerin olsun inşallah canım benim sevgiler 😊😁

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir mim ama kahveyle aram pek iyi değil :))

    YanıtlaSil
  3. Kahveeeeeeee :)))) Kalpler.kalpler,kalpler.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh kahveye bir sürü kalp atabılırım:)

      Sil
  4. piku ama foto da çok iştah açıyo heee :)

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım bu mine!!..ilk fırsatta yapıyorum!

    YanıtlaSil
  6. İlk fırsatta yapıyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Cafemde dostlarımla her daim bir kahve içimlik sohbetimiz oluyor.
    Gerisi kolay yaparım ben bu mimi yaparım 😉❤️

    YanıtlaSil
  8. Bir kahvesever olarak güzel bir mim olmuş.Emeğinize sağlık.:)

    YanıtlaSil
  9. Kahvesiz hayat...bilemedim ki

    YanıtlaSil
  10. Kahveyi bence sarhoş olduktan sonra içersen işe yaradığını düşünüyorum.Bir de kız isterken olabilir.Karşı olduğumdan değil biliyorsunuz yaşamınızdaki çoğu zevklerde çevrenizden size olan etkisindendir.Site isminizinde burdan gelmesi pek bir hoş konu olmuş.Başarılar...

    YanıtlaSil
  11. Great post, dear!
    I like your blog so much!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)

    valerianest.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Çok güzeldi ya. Kahve...Aşktır benim için. Artık arkadaşlardan biri mimlerse yaparım. Çok iyi oldu. Mimler sıcaklık. Emeğine sağlık canım sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  13. ne eğlenceli oldu bunu yazmak daaaa yaaaa :)

    YanıtlaSil
  14. Ben çayı daha çok severim ama yine de yapcam bunu bi ara :)

    YanıtlaSil
  15. Ne güzel bir mim buu, beni de davet etmene çok sevindim. Kahveyi çok seviyorum fakat uzun zamandır keyif kahvesi içmedim. Herşeyim alelacele :)))) Çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman hemen bır keyıf yapmanız gerekıyor :)

      Sil
  16. Bende cevapladım. Keyifle okursunuz inşallah. Sevgiler :)
    https://beydaninkitapligi.blogspot.com.tr/2017/05/mimlendim-ve-mimledim-12-kahveli-bir-mim.html

    YanıtlaSil