Çarşamba, Temmuz 19, 2017

Farkında Mısın?

şükür

Bizler ne kadar farkındayız?
Hiç söyle bir çevrenize bakıyor musunuz?
Durup bir şükrediyor musunuz?

Bu sosyal medya beni gerçekten de beni çok farklı bir insan yapma yolunda ilerletiyor. (maalesef)
Bir post okuyorum diyor ki; bugün denize gidemedim, evden çıkamadım, o kadar sıkıldım ki.(misal)
Başka bir post okuyorum diyor ki; çok şükür bugün evladım için kalp bulundu.
Biz etrafımızda olan olayların farkında mıyız?
O zaman neden şükretmek için bu kadar sebep varken, mıy mıylanmak daha ağır basıyor?
Hepimizin yaşamı ayrı, hepimizin sınavı ayrı, hepimizin derdi tasası ayrı ama durup şöyle bir etrafınıza bakın. Ufacıcık şeyleri sorun etmektense farkına varın! Kimseyi kendinizle kıyaslayın demiyorum ama insanlar nelere şükrederken biz nelere isyan ediyoruz?
Farkına varın, hayatın, Allah'ın bize sunduğu nimetlerin ve sonra kendinizi unutup şöyle bir etrafınıza bakın ve sonra yine şükredin!

Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

25 yorum:

  1. Adsız19/7/17

    Herkesin sorunu kendine büyük çok doğru.
    Allah kimseye çözümsüz dert vermesin en önemlisi bu bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amın.. rabbım herkese dayanma gucu versın..

      Sil
  2. Tek kullandığım sosyal hesap instagramdı. Onu da kapatalı epey oldu. İyi ki kapatmışım diyorum çünkü tanıdığınız insanların bile kendi benliklerinden çıkıp farklı biri olduklarına şahit bırakıyor sizi bu hesaplar. Bu verdiğiniz örnek ne kadar güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  3. Hayatı sorgulamanız hoşuma gitti güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dünya üzerinde hayatı sorgulamayan var mı ki?

      Sil
    2. sorgulamayan olsaydı bu savaşları ben mi çıkardım? ben mi gttim soysuzluk yaptım, ben mi vatanıma ihanet ettim?

      Sil
    3. bu bahsettıgınız ınsanlar zaten kendı hayatlarını dahi sorgulamıyorlar birde bu dünya üzerindeki hayatı mı sorgulayacaklar. Elbette ki vardır hayatı sorgulamayan fakat ben o kısımdan bahsetmıyorum bıle. Hangı bılınclı ınsan hayatını sorgulamaz?

      Sil
  4. Bu sorgulamayı sık sık yapmalı aslında çünkü unutmaya çok meyilliyiz. Sosyal medya ya da yakın çevremiz zıtlıklar içindeyiz ama bakış açımız bizi hep cizgide tutabilir. Neyi hayat için referans alıyorsak oradan bakıyoruz, şükür ve diğergam olmak sanırım hem bizi hem çevremizi kuşatan en olumlu yaklaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutmaya cok cok meyıllıyız. Basımıza kötü seyler geldıgınde ısyan herşey duzgunken sıkıntı yok şükür etmesende olur mantıgındayız

      Sil
  5. Bizim için değrsiz gibi görünen başkaları için bulunmaz nimet olabiliyor :) ellerinize saglik 💕

    YanıtlaSil
  6. Şükretmek her şeyin ilacı. Elimizde olanla yetinebilmek, her anımıza öncelikle sağlığımıza şükredebilmek. İnşallah her daim başarabiliriz..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Her an bu şuurda olunmalı, hatırlattığınız için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. Her insanın sınanma şekli farklı. Her şartta şükretmek gerekiyo iyide olsa kötüde olsa

    YanıtlaSil
  9. Hepimiz kendi farkındalığımızda ilerliyoruz bir şekilde. Şükürler olsun :)

    YanıtlaSil
  10. Çok haklısın.Bu ne zamandır kafamda düşünüp durduğum bir konu benimde.Herkes başkasına bakmaktan kendi hayatını göremez olmuş durumda ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesınlıkle ınsanların hayatları dhaa degerlı olmuş

      Sil
  11. Şımarık şımarık şikayet eden hesapları takip etmiyorum sadece yapabildiğim bu. Ama kendi çevreme hep sahip oldukları için şükretmelerini söyleyerek farkındalık kazandırmaya çalışırım. Kendime de hatırlatırım tabii arada. Genelde unutmasamda:) Güzel bir yazı olmuş emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil